Raya Kedua 2019 - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad


Friday, June 7, 2019

Raya Kedua 2019

Sekarang ni mama dalam perjalanan balik ke Muar Johor.. Alhamdulillah Raya pertama Dan kedua di KL sangat meriah..

Dengan cuzzies di rumah Makcik di Gombak. Makcik sulung di sebelah ayah Syafi dah berumur 87tahun alhamdulillah masih kuat lagi.

Sempat solat berjemaah dan buat doa selamat.. Cuba teka Mana satu mama.. Tak teka pun xpe hihi..

Sebelum tu Beraya di rumah makcik di Shah Alam

Cakk..

Korang katne tu.. sedang sibuk beraya ke..




13 comments:

  1. Seronoknya ramai ahli keluarga. Selamat hari raya. Maaf zahir batin mamapipie.

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya kak. Hari raya kedua balik muar kat mana kak. Saya raya kedua ade lagi kt melaka.. Beraya kat pagoh muar

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya aildilfitri mama. Maaf zahir & batin

    ReplyDelete
  4. indahnya bila dapat berkumpul beramai-ramai..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. masa berkumpul inilah yang paling seronok..

    ReplyDelete
  6. Raya kat KL pun tak kurang meriahnya.
    Mama yang pakai telekung colour apa? hehehe

    ReplyDelete
  7. Teman, hari raya ke 2, travel ke Langkap, Perak. Tang ambil gambar waktu solat tu... erkkk... sapa ye yang tak solat tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erkk bukan mama Tau.. cousin yg ambil.gambar tu hihi

      Delete
  8. saya setiap tahun memang beraya di pahang je, memang kampung saya dan suami sebelah2 je

    ReplyDelete
  9. solat jemaah = ohsem :)
    raya kedua aida di rumah mak lagi.
    tak kering lengan baju dek kerana ramai sedara mara yg dtg.

    ReplyDelete

Words of wisdom