Selamat Tahun Baru Cina - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad



Monday, February 4, 2019

Selamat Tahun Baru Cina

Mama nak ucapkan Selamat Tahun Baru Cina.. Happy New Year.. Gong Xi Fa Cai Kepada Semua rakan-rakan berbangsa Cina. Wish you luck in the Year of the PIG. Zhu Nian Daji..

 Mama bersiaran dari Muar Johor. Memang happening sambutan tahun baru Cina di sini

 Sebenarnya hiasan tanglung Ni memang sentiasa Ada di pekan bakri. Kalau malam lagi cantik

Kemain bergaya pig dia

Malam Ni tentu susah nak tidur sebab mercun berdentum dentam sana sini. Raya puasa pun mcm tu juga.. sama je



Happy holiday semua!!





9 comments:

  1. selamat tahun baru cina kepada sesiapa yang menyambutnya dan selamat bercuti

    ReplyDelete
  2. Wah.. meriah betul dengan tanglung semua.. Selamat bercuti kak Adda..

    ReplyDelete
  3. Tahun ni aktiviti bakar mercun kurang kat sini. Tak semeriah tahun2 lepas.

    ReplyDelete
  4. Suka tengok gambarnya tu. Cantik !! Lagipun tahun baru cina dengan warna merah cukup sempurna. Meriah je nampak

    ReplyDelete
  5. bandar melaka meriah dgn deko CNY.
    tanglung merah sepanjang jalan...

    ReplyDelete

Words of wisdom