Sahabat Blogger Ceritaita

My Sahabat Blogger Ceritaita, Rozita atau Nama Penanya Ceritaita bukan saja sahabat blogger, tetapi juga sahabat sekelas mama Dari form 1 lagi. Banyak sejarah suka Duka semasa sekolah lebih-lebih lagi Kami dulu duk Asrama juga. Harini mama nak story berkenaan My Sahabat Blogger Ceritaita pemilik  http://www.ceritaita.com/.

Sahabat Blogger Ceritaita
Keluarga bahagia ita. 

Sahabat Blogger Ceritaita
Ita, doktor supermak merangkap blogger otai berpengalaman.

Sedari sekolah lagi, Ita memang mempunyai matlamat yang jelas iaitu nak jadi doktor veterinar dan sekarang Dr. ita memang telah berjaya mencapai cita2 sebagai seorang doktor veterinar. Teringat masa sekolah dulu semasa subjek sains Ada ujikaji terhadap katak. Takde siapa Yang berani nak memburu katak Malam sebelumnya tu. Tapi ita memang berani. Katak kumpulan kitaorang lah Yang paling besar tau haha.. pada tahun Yang sama juga Kami juga pernah menyakat rakan sekelas lelaki dgn meletakkan katak Dalam beg dia.. apalagi menjerit si dia sampai ilang machonya haha. Banyak lagi Kenangan manis yg Kami kongai bersama Di zaman sekolah sebenarnya.

Kini, Dr. Ita sudahpun bekeluarga Dan mempunyai 4 orang anak Yang comel Dan menghiburkan Hati. Macam2 gelagat Dari mereka yg mencuit Hati mama. Mama memang suka baca berkenaan anak2 ita sebab ita rajin masukkan dialog mak-anak. Seronok bacanya.

Sahabat Blogger Ceritaita
Ita semasa ke Korea tahun ni. Cantik sangat u my friend. Suka tengok gambar ni.

Sebagai seorang blooger parenting, veterinary dan lifestyle blogger, ita memang  banyak ilmu Dan otai tau. Dia Suka memasak tau Dan suka mencuba masakan viral. Tulisannya santai sehinggalah buat kita Terasa masuk ke Dalam dunianya.  PV  blognya memang banyak Dan setiap Kali mama visit mesti ramai tgh online  Di blog ceritaita. Ita seorang kawan Yang baik, tak kedekut ilmu, humble, sering membantu Dan juga seorang Yang sangat tabah Dan strong orangnya.

Selain itu, Ita Rajin meniaga juga tau.. antara nya biskut Cikta, gctea, Pau, Susu Segar DLL. Di sini mama doakan semoga ita sentiasa murah rezeki Dan dipermudahkan segala urusan.

Boleh klik Di sini utk follow media social ita

mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

13 Comments

Words of wisdom

  1. nak cari resepi viral mudah lah lps ni..terjah blog kak ieta je, hehee

    ReplyDelete
  2. Hebat nya kak ita. Bercita2 tinggi sampai berjaya capai apa yg di citakan. Berblog pun hebat juga. Bersyukur diperkenalkan dgn org2 hebat macam kak ita.

    ReplyDelete
  3. Baru tau memang cita-cita Ita dari kecik ya nak jadi doktor, Alhamdullilah termakbul cita-citanya.. Tahniah Ita!

    ReplyDelete
  4. Kagum..cita2 dari zaman sekolah akhirnya jadi kenyataan....

    ReplyDelete
  5. wow she's a veteriner. wowwwwwwwww

    ReplyDelete
  6. Sampai ke korea berjalan jalan

    Banyak duit keluar

    ReplyDelete
  7. memag dah lama follow blog kak ita.

    ReplyDelete
  8. amboi cerita katak pun kau ingat lagi ya adda.. hahaha..
    apa pun kenangan manis kita tu.. semoga persahabatan kita kekal ke Jannah.. insyaAllah tq adda..

    ReplyDelete
  9. wahhhh lama tu dah jadi kawan... bkn sng kn nk kekalkan persahabatan tu... sm mcm kakak ipar sy. dia berkwn sejak darjah 1 n masih kekal smpi skrg. salute lah!

    ReplyDelete
  10. suka baca pasal resepi yg rakan blogger share.. ^^

    ReplyDelete
Previous Post Next Post