My Sahabat Blogger Azlinda Alin

Rasanya nama Azlinda Alin pemilik blog http://www.azlindaalin.com/ tak perlu mama perkenalkan lagi. Tak keterlaluan jika mama kata Azlinda Alin adalah Malaysian Parenting Lifestyle Beauty Blogger yang tersohor di mata mama walaupun mama baru mengenali tuan punya badan hanya beberapa bulan lepas. Azlinda Alin yang mesra dengan nama panggilan Linda mama lihat aktif berblog since 2012 dan pageview dah melebihi 1 juta. Wow! hebat tu.

Alkisah, masa mama mula-mula mengaktifkan diri dalam berblog mama beberapa bulan lepas memang mama lihat dunia blogging dah tak sama dengan 2 tahun lepas. So, mama kerapkan berblogwalking untuk mengenali blogger-blogger yang aktif sekarang. Di situlah mama bertemu dengan blog Azlinda Alin. Semasa tu mama perasan Linda sedang preggy menunggu cahaya mata ke 3.

Gambar terkini Linda sekeluarga.

Suka tengok gambar ni. Comel aje Dhia Batrisya dan Dzal Aidi Fiqry. Baby Daim Naufal pun nak makan strawberry juga ke tu? Mak Paknya pun nampak happy je.

Masa Tu mama belum kenal sgt linda. Selepas Linda bersalin, mama ingatkan Linda akan slow down dalam aktiviti berblog tapi rupanya  Linda semakin aktif update tentang baby dan info berguna yang boleh di ambil berkenaan penjagaan dan produk yang bagus  untuk baby. Memang kenalah dengan title parenting blogger tu. Semua entry bagus-bagus belaka.


TOP 5 COUPON CODES. Gadget yang menarik ni ada kat blog http://www.azlindaalin.com/. Selalu juga mama usha kupon menarik apa yang ada sekarang. Biasalah perempuan kan suka shopping kan hihii..


Antara popular post di blog Azlinda Alin. Mama ada baca juga post popular Linda melalui popular post dari blog Linda. Memang sangat informative.

Pada pendapat mama, Linda adalah seorang Yang komited dalam kerjaya, seorang ibu Yang penyayang Dan seorang blogger supermak yang boleh buat macam2 perkara Dalam satu masa. Skill multitasking Yang  tinggi orang kata.

Sebetulnya mama seronok sangat mengenali Linda dan sahaba-sahabat blogger lain. Kerana mama belajar banyak perkara dan dapat banyak ilmu bukan saja berkenaan blog tapi juga berkaitan dengan hal-hal lain seperti kerjaya, family dan semua perkara.Semoga ukhuwah dan silaturrahim ini sentiasa subur dan berkekalan.

mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

17 Comments

Words of wisdom

  1. Kan...kak linda memg aktif berblog

    ReplyDelete
  2. mama pun sama aktif jugak. hehe

    ReplyDelete
  3. Dia boleh inspirasi kepada blogger lain..

    ReplyDelete
  4. Kak linda antara rujukan utama dalam dunia blog ni.

    ReplyDelete
  5. Thanks mama sebab selalu blog walking blog saya. Hrp2 persahabatan kita berkekalan ye kak. Moga kita dpt berjumpa face to face satu hari nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah.. Amin.. seronok kenal Linda bilalah boleh jumpa

      Delete
  6. K.linda antara blogger yg selalu jadi rujukan.

    ReplyDelete
  7. Linda antara salah sorang blogger yang jadi rujukan Kak Sue juga..

    ReplyDelete
  8. wow 1 juta page view
    el baru 5 juta kut
    kbai
    hahahaha

    ReplyDelete
  9. Tq semua. Semoga ukhuwah sesama.kita juga beepanjangan

    ReplyDelete
  10. Dah cuti beberapa hari tiba tiba meriah sana sini review blogger kawan kawan

    ReplyDelete
  11. aku pun suka berkawan dengan linda.. tak lokek ilmu dan sentiasa rendah diri orangnya..

    ReplyDelete
  12. Rabia pernah jadi top pengomen di blog kak linda ni

    ReplyDelete
Previous Post Next Post