Cuti Yang Diberikan Oleh KPM kepada Sekolah Sempena Perayaan - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad


Monday, May 29, 2017

Cuti Yang Diberikan Oleh KPM kepada Sekolah Sempena Perayaan

Kepada ibubapa, mak ayah kat sini korang dah rancang tak cuti raya kita tahun ni? jom refer cuti sekolah Yang diberikan Oleh kementerian pendidikan sempena perayaan Di Malaysia bagi tahun 2017. Maka senanglah kita nak plan cuti untuk raya untuk kita pula nanti Kan.

Sumber berdasarkan pekeliling Dari kementerian pelajaran Malaysia.

Cuti Perayaan Yang Diberikan Oleh KPM kepada Sekolah Di Malaysia:;

*Hari Raya Aidilfitri (25-26.06.2017)*
23.06.2017 - Jumaat
24.06.2017 - Sabtu
25.06.2017 - Cuti Umum
26.06.2017 - Cuti Umum
27.06.2017 - Cuti
28.06.2017 - Cuti
29.06.2017 - Cuti
30.06.2017 - Jumaat
01.07.2017 - Sabtu

Untuk Deepavali pun Ada Tu so kita pun boleh lah plan cuti juga masa Deepavali nanti ye

10 comments:

  1. Memudahkan ibu bapa merancang percutian ni...

    ReplyDelete
  2. selamat bercuti dan ramadan kareem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat bercuti juga ye cikk mimin

      Delete
  3. Cuti seminggu sempena hari raya untuk pelajar2 dan guru2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iye warusan petani.. senanglah kita nak plan kan

      Delete
  4. Replies
    1. Seronok kan Cikgu. Murid cuti, Cikgu pun cuti

      Delete
  5. Info yang memudahkan ibu bapa merancang cuti raya... =) Tapi mesti hari Jumaat dan hari Sabtu,jalanraya akan menjadi sesak untuk balik ke kampung..

    ReplyDelete
  6. cuti panjang tu.. ada yang dah sakit kepala nanti..hahaha

    ReplyDelete

Words of wisdom