Header Ads

test

Wordless Wednesday

Sapa yg pernah pergi sini? Best tak?

 

12 comments:

  1. tak pnh gi... tringin nak bwk, nak tgk reaksi dowg..kot2 nangis jumpe maskot upin ipin, yg juga kembar tu, hahaha....

    ReplyDelete
  2. Officemates PC pun merancang nak bawa anak anak mereka ke sana..

    ReplyDelete
  3. emme, mesti best kan kembar bertemu kembar..

    PC, kalau opismate PC pergi gtau la ye best ke tak kt sana?

    Ahmad Zu Mal Md Rayi, syafi mmg suka upin ipin dan juga dan ultraman

    mia, duk mana? takut jem je area tu or ramai sgt org

    ReplyDelete
  4. sy xpenah pg..tp mcm menarik je kan...terima kasih coz sudi singgah blog sy..done follow (^_^)

    ReplyDelete
  5. xpenah g plak lg ma...
    restoran die pon ade kan..

    ReplyDelete
  6. Suka juga nak pergi, tengok kanak2 riang ...haha.. :-)

    ReplyDelete
  7. thanks deanna sudi follow mama :)
    cikbalqis, jauh ke.. duk mana? mama yg tak berapa jauh ni pun berkira2 gak nak pergi. takut jem teruk je area tu
    travelog sunyi, mama selalu gak gi restoran dia yg kt sek 13 tu.. lepas mkn gi amik gambar plak hihi
    cheqna, mmg best kan tgk budak2 gembira..

    ReplyDelete
  8. qis pergi tak? kalau x pergi bagus laa sebab menyedihkan huhu

    ReplyDelete

Words of wisdom