Wednesday, November 12, 2014

Wordless Wednesday

Sapa yg pernah pergi sini? Best tak?

 

12 Responses so far.

  1. eMMe says:

    tak pnh gi... tringin nak bwk, nak tgk reaksi dowg..kot2 nangis jumpe maskot upin ipin, yg juga kembar tu, hahaha....

  2. Officemates PC pun merancang nak bawa anak anak mereka ke sana..

  3. mamapp says:

    emme, mesti best kan kembar bertemu kembar..

    PC, kalau opismate PC pergi gtau la ye best ke tak kt sana?

    Ahmad Zu Mal Md Rayi, syafi mmg suka upin ipin dan juga dan ultraman

    mia, duk mana? takut jem je area tu or ramai sgt org

  4. sy xpenah pg..tp mcm menarik je kan...terima kasih coz sudi singgah blog sy..done follow (^_^)

  5. xpenah g plak lg ma...
    restoran die pon ade kan..

  6. Cheqna says:

    Suka juga nak pergi, tengok kanak2 riang ...haha.. :-)

  7. mamapp says:

    thanks deanna sudi follow mama :)
    cikbalqis, jauh ke.. duk mana? mama yg tak berapa jauh ni pun berkira2 gak nak pergi. takut jem teruk je area tu
    travelog sunyi, mama selalu gak gi restoran dia yg kt sek 13 tu.. lepas mkn gi amik gambar plak hihi
    cheqna, mmg best kan tgk budak2 gembira..

  8. Tulaa..tkut jem. Qis dr seremban ha
    Belog Miss Balqis

  9. mamapp says:

    qis pergi tak? kalau x pergi bagus laa sebab menyedihkan huhu

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors