Header Ads

test

Ikan mama mati secara berjemaah

Huu.. Harini mama sudah kematian ikan2 gapi peliharaan mama kt opis ni.. Angkara kakak cleaner yg terlalu rajin salin air ikan guna air paip yg berklorin tu.. Huu sedey!!

11 comments:

  1. adoi mama ni buat lawak je tajuk. xpe mama lepas ni beli lain deh?xmo sedih2 deh ^_^

    ReplyDelete
  2. hu3..ikan gupi..mmg sng nk mati

    ReplyDelete
  3. BK, huu mama sedey sebab mama bela dari baby lagi (tgk 4 ekor kecit tu) sampai dah besar mcm tu mati plak tu.. kalau mati angkara mama takpe, ni angkara org laen huu.. lepas ni nak cari ikan lain buat merawat hati huu

    SKA, so far mama bela ok plak.. cuma kena pastikan air dia air bertapis (xde klorin) mama guna air mineral pot

    Mauzli.. thanks yer

    ReplyDelete
  4. alahai kesiannya.. kena beli yang baru lah ni..

    ReplyDelete
  5. nak cari ikan tahan lasak mcm tu...ikan keladi lagi best...

    ReplyDelete
  6. apa kaitan ngn buah mangga tu mama..:)

    ReplyDelete
  7. kesian ikan tu...eh..kesian mama..hehe..kesian kat dua2 lah.

    ReplyDelete
  8. dh beli baru pun mia hehe

    seri, ikan keladi camne yek?

    cik nor, buah mangga tu sekadar hiasan.. member bagi hehe

    thanks ye ajuya.. kesian mama kan hihi

    ReplyDelete
  9. mama kena beli baru la lepas ni ya.. kasihan betul..

    ReplyDelete
  10. ikan keladi saiznya sebesar jari telunjuk, warna kehitaman...kalau kat sabah banyak kat tali air...memang jenis tahan lasak susah nak mati...tp jenis suka gaduh kalau bercampur...

    ReplyDelete

Words of wisdom