Wordless wednesday - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad

Leaderboard

Wednesday, March 27, 2013

Wordless wednesday

Hee.. Sori ye arini mama ada kursus satu hari. So, sempat tepek gambar ni jer.. Sori kalau buat korang kembang tekak hii..

Inilah bukti ketidahsenonohan mama pipie.. Kerana berpegangkan kata2 seseorg yg bgtau taik telinga boleh keluar sendiri dan tidak perlu dikorek.. Nasib baik ada uncle syafi yg voluntarily buat operasi last sunday. So, ni lah hasil pengumpulan 5 tahun.. Huhuu... Sori syafi..

6 comments:

  1. laaa... ko tak pernah korek? aku korek.. letak minyak dalam telinga la adak...tapi aku letak minyak jugak supaya taik telinga dia lembut.... ada minyak khas dia jual kat farmasi...

    ReplyDelete
  2. hehe normi, mmg agak kurang faham ayat2 di atas tu..jgn marah ye..

    ita aku mmg xtau dan xbrani huuuuu .. nanti akutry cari ubat tu kt farmasi .tq ye

    ReplyDelete
  3. speechless... memang wordless wednesday....
    http://www.zahidahwahid.com/2013/01/king-2-heart/

    ReplyDelete

Words of wisdom