Header Ads

test

Tak dapat gi rombongan arini

Alahai.. X dapek nak nolong.. Semput x baik lagi. So babai to rombongan ke domino's pizza..

23 comments:

  1. ala... kesiannya... semoga cepat sembuh ya...

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan... take care... semoga cepat sembuh ye....

    ReplyDelete
  3. alahaii..sinnyer die..tp nnt ajak mama je g rombongan sana..hehe

    ReplyDelete
  4. siannya.. takpe.. nti ada rombongan lain bole join ekkkk

    ReplyDelete
  5. Alah syafi...domino je... nanti ajak mama pergi...kalau dia tak kasitahu aunty tau

    ReplyDelete
  6. hehe.. mmg kesian dgn dia.. sebab esok sure semua kawan2 sibuk citer pizza.. mesti syafi blur ajer.. dah cakap dgn syafi.. nanti kite pegi domino's pizza.. utk makan je la

    doakan dia cepat siihat ye

    ReplyDelete
  7. sedih nya dia.. semoga cpt sembuh... salam perkenalan.

    ReplyDelete
  8. Jaga dia baik-baik tahu kak. :)

    ReplyDelete
  9. erm, domina pizza scr delivery leh :)

    ReplyDelete
  10. owh. bukan pakai spray kt mulut je e.hehe

    xpernah tengok jdi blur2 sikit

    ReplyDelete
  11. alololoo...cian syafi...get well soon son :-) salam perkenalan mama pipie...

    ReplyDelete
  12. siannyer dia... tak apa kesihatan kena jaga dulu rombongan lain kali boleh pergi

    ReplyDelete
  13. Semoga cepat sembuhhh....kesian dia...

    ReplyDelete
  14. kesiannya adak..mesti bila pegi sekolah kawan2 cerita nanti n dia akan rasa tak best...kesian syafi..

    ReplyDelete
  15. kesiannya... semoga cepat sihat.... takpe, lain kali pegi dgn mama kat dominos

    ReplyDelete
  16. ni gambar syafi tgh amik neb.. actually org besar pn amik neb mcm ni.. spray pn ada org guna gak cuma kesan dia sgt singkat la

    hari ni tak ke sekolah lagi.. ingatkan boleh slot in syafi join budak 6 thn gi rombongan.. nampaknye mmg takde rezki dia.. semput lagi arini huu

    ReplyDelete
  17. lama tak jenguk pipie...cian pipie...take care tau :)

    ReplyDelete
  18. anak saya kadang2 semput juga,
    kalau teruk sangat mcm ni juga

    ReplyDelete
  19. kesian dia..selalu ke kena semput mamapipie?..semoga bertambah baik lah selepas ni...amiin.

    ReplyDelete

Words of wisdom