Thursday, February 28, 2013

Budak yg meragam pagi2

Salam semua.. Gambar ini diambil pagi tadi sebelum keluar rumah tadi. Alhamdulillah syafi dh kurang meragam nak gi sekolah skrg.

Dh seminggu lebih sejak lepas cuti tahun baru cina dia asyik menangis pagi2 xnak g sekolah. Itulah bahananya kalau cuti lama.. Ish budak ni geram plak mama tengok rasa cam nak gigit pipi dia (selalu buat pun.. Haha )

4 Responses so far.

  1. mama ila says:

    hehe..betul tu..kalau cuti panjang...nak start sekolah semula mesti susah..dah seronok duk umah lama2..hehe

  2. Rozita says:

    camtu eh? boleh geng dgn abg ngah... tu baru tadika kan? kalau sekolah betul2 nanti ...waaa... lagi bahaya tu...

  3. Zainal says:

    cuti panjang tu , bebudak ingatkan cuti terus , haha , hari cuti pun kena ajar bangun awal juga solat subuh Punca baby kembung perut

  4. mamapp says:

    tu la.. ni cuti 2 hari pn dah mula liat nak gi sekolah tadik.. huhu sabo je laa

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors