Sunday, September 2, 2012

Baju raya feveret saya

Inilah baju raya feveret saya tahun ni.. Baju ni achu auntie zila saya yang belikan tau.. Saya yang pilih sendiri..
Balik dr sunway pyramid je terus saya pakai.. Berkali2 plak tu.. Lepas tu excited lg tu nak tunjuk kt ayah..
Masa raya pertama saya nak pakai baju ni tapi mama suruh saya pakai baju melayu.. Sedey tau, nasib baik saya tak nanges.. Itu sajalah cerita ttg baju raya yg saya suka ni..
Mama kata lain kali saya kena pilih sendiri baju sebab saya dah pandai memilih dah.. Itu tanak, ini nak.. Pening mama nak layan kerenah saya..

11 Responses so far.

  1. hehehehe.... ye lah dia dah besar mana boleh mama pilih lagi.... makin besar dan ganteng anak bujang mama ni kan...

  2. waaaaaaaaah memang bergaya abis hehehehe

  3. Rozita says:

    huhu kebaratan anak ko ni...teringat aku org tua dulu2 yg suka pakai kemeja dan seluar slack gi mana2..

  4. mesti selesa and catik kat mata die..hiks..

  5. Cantik baju feveret ni ^^

  6. hehhehe bijaknye dia. pandai memilih dah kan... cantik baju feveret dia. hikssss

  7. kanak-kanak memang gitew..kalau suka hari2 nak pakai

  8. cIk cUmIe says:

    assalamualaikum. sy nak ty macam mana mama syafi dptkan blog ni semula? blog sy dah kena hack jugak. T.T

    http://lifeisacompactcase.blogspot.com/

    cumiechiqiz_91@yahoo.com

  9. mamapp says:

    minta maaf ye kawan-kawan, mama pipie menyepikan diri beberapa minggu ni.. huhu very the buzy.. thanks yer sudi baca post mama

  10. Magnificent site. Plenty of helpful information here. I am sending it to some friends and additionally sharing in delicious. And of course, thanks to your sweat!i got something good to share..come visit me sometimes :D

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors