Header Ads

test

Hectic Ramadhan

Gambo adalah sebagai hiasan.. Hehe..

Ramadhan kali ni mmg hectic buat aku.. Mulai skrg sehingga esok, maafkan aku ye kalau aku kurang berblogging.. Sebab aku ini busy orangnye hehe.. Perjuangan aku utk menghantar submission ke jerman masih lum berakhir.. Kalau korang penah baca, mende alah ni la yg sebabkan aku balik kje kul 12mlm dulu..
Mende alah ni gak le yg akan buat aku keje mlm hari nanti.. So, skrg ni nk tido dulu supaya mlm karang dpt le aku bekerja dgn segar bugar.. Korang pls doakan aku berjaya yer..
Maaf le kalau korang xfaham apa yg tertulis ni..

9 comments:

  1. Kerja dan tugas ni kadang2 terlampau juga
    mcm saya ni dah 80 lebih hari tak balik rumah lagi
    masih kerja di Labuan.

    ReplyDelete
  2. smoga mama berjaya submit graf cantik2 ke jerman :)

    ReplyDelete
  3. agi lah lama di labuan tu ye.. almost 3 months.. bak buat macamana kan.. demi tgas,,

    thanks caliph.. berkat dia caliph, yess alhamdulullah.. akhirnyer bolehlah antar ke jerman nx week.. kalau tak dapatm alamat mama takleh raya laa tahun ni..

    ReplyDelete
  4. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

    ReplyDelete
  5. Apa2 pun, semoga berjaya ye mamapp..

    ReplyDelete
  6. thanks yer batu adventure dan ummiross..alhamdulillah.. dipermudahkan selepas reprint utk kali ke 4 huhuu

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah... berkat usaha dan doa adak... jadi boleh la aku raya rumah mak kau ni.. hehe...

    ReplyDelete
  8. huuu.. tgh berdebar tunggu result ni :(

    ReplyDelete

Words of wisdom