Friday, June 1, 2012

Tortoise sakit tangan

Salam jumaat sumer.. 2 hari kebelakangan ni aku telah mendapat byk perkhabaran kematian dari sedara mara rakan2. Mari kita sedekahkan Alfatihah buat mereka yg telah meninggalkan kita..

Selain dari tu aku nk cite sket ttg kura2 aka Tortoise (syafi beri nama ni).. Tangan kiri dia tu bengkak dan 2 kuku dia hilang dah.. Takkan kena penyakit tangan kaki dan mulut kot.. Apapun kesian jugak tgk dia.. Dh kurang aktif skrg ni.. Sesapa yg penah ada masalah camni bgtau la aku ye. Tq

7 Responses so far.

  1. yg mana ni? labi2 yg buat aksi superman hari tu ea? hahax!
    aku simpan lagi gambaar tu..xD

  2. syiela says:

    comel je.. sian dia kan.. harap2 la cepat sembuh

  3. thanks marvin n syiela..

    yayah, ni bukan lelabi la.. kekura laa... kekura yg wat aksi superman aritu laa.. kesian.. tapi tadi nampak cam bengkak dh kurang dah

  4. aisya says:

    mcm mana kuku dia boleh hilang? huhu

  5. saya pun ada seekor.. kura2 ni bijak la

  6. huhu kesian dia taw.. tanak makan.. asyik termenung ajer.. huhuu..hopefully dia ok balik

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors