Wordless Wednesday - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad


Wednesday, May 2, 2012

Wordless Wednesday

Gambo diambil masa shopping kat Mydin berapa bulan lepas.. sian anak mama ni sampai dh ngantuk2 melayan mama n ayah shopping hehe

8 comments:

  1. Mama syafi ni melampau tau...sian dia...hehehehe

    ReplyDelete
  2. huhuhu...sama ngn Muhammad Alif la..kalu ngantuk mmg tido dlm troli. tue sandal Angry Birds kan? hahaha..same gak la

    ReplyDelete
  3. Abg Qayyum pun selalu kena sumbat dlm troli ni..mak bapak kalau jalan tak hengat dunia..kekekke

    ReplyDelete
  4. hahah macam best je tido dalam tu..

    baik syafi ni,elok je boleh tido..kalau dia 'ajak balik' cemana?..hahhaha

    ReplyDelete
  5. alahai..tomei-tomei nyer dia..sian kat dia kepenatan...tapi mesti ada upah dari mama ek..heheheh

    ReplyDelete
  6. hehe mama terlampau.. mmg betul pn.. rasanya mmg anak yg jadi mangsa kan bila mak ayah diorang gile shopping.. kesiann.. tp upah tu mestilah ada.. every time keluar je mesti beli mainan huhuu

    ReplyDelete
  7. tido? ala, ciannye die.. hehe

    ReplyDelete
  8. Anak saya cukup suka duduk dlm trolley,
    dia sibuk susun2 barang yg saya beli.

    ReplyDelete

Words of wisdom