Header Ads

test

Wedding Schawal di PICC semalam

 wah.. sweetnya.. sgt secocok dan sepadan, bagai pinang dibelah dua..

 aik.. tambahan 3 org tu retis gak ke.. muehehe

Aish.. akhirnya mamarazi ni berkesempatan membuat post ttg perkahwinan yg aku hadiri semalam. apalagi kalau bukan wedding of d year SCHAWAL.. hehe.. terlebih dulu aku nak minta maaf kalau kualiti gambo kurang memuaskan. almaklumlah guna kamera cikai ajer hihi.. byk gak gambo yg aku amik. so terpaksalah dicombine-combine kan.. kalau nak tgk dgn lebih jelas, sila klik utk tumbesaran ye.. jom layan gambo ye..

mula, awal diarak masuk kedalam dewan.. pastu dia setia menanti atas stage.. wah, nampak gabra sket.. then, scha plak masuk diiringi ayahnya..


diarak ke pelamin.. ee cantiknye scha.. awal pn ensem..

bersanding.. sori, merenjis aku tak amik




potong kek..

 kejutan yg dibuat oleh awal.. nyanyi lagi 'sedetik lebih' utk scha.. menitis air mata scha masa tu. sori, gambo masa dia nyanyi takde. aku amik video.. pastu scha plak wat kejutan utk awal..


 gegambar artis yg sempat aku amik..
 
 hehe..

 opss. lupa plak menu mlm tadi..

haha.. ni yg tak bleh blah ni.. pengantin lama hahah..

20 comments:

  1. wahhhh bestnyaaaa jdi retis kejap heheheh

    ReplyDelete
  2. ni yang jeles ni dia pulak yang lebih2 hehehehehe

    ReplyDelete
  3. muehehe.. bukan selalu kan wani and kak jo

    ReplyDelete
  4. fokus pic pengantin lama, hikk...

    ReplyDelete
  5. paling suka pic last tu la.. hehe

    ReplyDelete
  6. SALAM..

    aikk...tak kan nak naik pelamin sekli lg kot?
    kihkih.
    seronok ek mama dpt jemputan schaAwal..mawi ade x?

    ReplyDelete
  7. paling aku suka pengantin lama tu... hehe...
    wei ada typo la kat nyanyi lagi tu bukan sepatutnya nyanyi lagu ke?

    ReplyDelete
  8. bestnya akak dapat g wedding artis ni.bertuahnya badan ye.

    ReplyDelete
  9. hihi, pengantin lama pn tingin gak.. teruja plak bila tgk pengan lawa2 n retis plak naik pelamin hehe..

    ita, sori typo la tu.. thanks ye..

    mawi tak nampak plak. dia sibukjaga baby kot ahaha.. erra adalah tu pon dia dtg sorang.. cun giler dia tu..

    ReplyDelete
  10. Bestnya dapat pergi ke wedding SchaWal ^_^

    ReplyDelete
  11. kawin jugak alhamdulillah :)ke arah menambahkan umat secara halal :)

    ReplyDelete
  12. mantap.. plg cun gmbr last..mesti mama teringat time dulu2 kan? huhuhu

    ReplyDelete
  13. hihi mmg best sally..

    alhamdulillah amranaiman, selamat sudaa..

    ummi alif, gambo lastu tu mmg paling glemer hihi.. tingat zaman dolu cuma zaman tu badan takde la bulat cam skrg huhu

    ReplyDelete
  14. mama yg sweet ke? ahaks.. thanks.. mama tau yg sweet tu schawal tu hihi

    ReplyDelete
  15. amboi kemain ha bergambau kat pelamin vogue tu...mesti nak feeling2 romantik kan...:P hahaha

    ReplyDelete
  16. hiks bukan selalu ye tak mummy adriana

    ReplyDelete
  17. alhamdulillahh..sweet kapel schawal..disatukan jugak..:*



    "Ain Dzaya : Cinta Big Apple ♥".

    ReplyDelete

Words of wisdom