Les copaque office - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad


Tuesday, May 22, 2012

Les copaque office

Kalau korang pergi ke les copaque office di shah alam, jgn lupa bawa anak2 amik gambo kat sini tau. Syafi mmg suka bergambo dgn upin ipin ni.. Selalunya kami makan kt restoran las copaque yg berhadapan dgn opis dia. Pastu mesti syafi minta nak amik gambo dgn lukisan katun upin ipin ni.. Cantikk..

opis les copaque ni terletak di No. 1, Jalan Boling Padang G13/G, Section 13, 40100, Shah Alam, Selangorye.. (antara tesco besar & tesco kecik Shah Alam)

13 comments:

  1. hehehehe..Kak Alin pun suruh anak2 possing2 kat situ

    ReplyDelete
  2. Kak Alin, tak terkena lak timing kita ye. kalau tak leh la kita bergambo bersama2 hihi

    ReplyDelete
  3. kecik2 dah pandai berposing.

    ReplyDelete
  4. mula-mula ingat real je upin ipin tu. sakali lukisan. :) tp best tuk anak-anak ni.

    ReplyDelete
  5. satu hari nak pergi sana jugak..suka tengok upin ipin..hehe :-)

    ReplyDelete
  6. thomas, budak2 zaman skrg mmg advance kan hihi

    rafflesia, lukisan dia mmg real, kalau kamera mahal sket nampak cam 3d lak

    cheqna kalau nk pegi sini leh la roger kot2 boleh jumpa2 kan

    QA, makanan dia not bad laa.. selalu pergi sini tgh hari.. so ada nasi campur dan nasi ayam..

    ReplyDelete
  7. boleh ek main pegi je kat sana?? cammenarik je

    ReplyDelete
  8. yati, sebenarnye tempat ni tempat terbuka.. opis les copaqe ni cam rumah kedai corner lot.. so, kat dinding dia hias dgn gambar ni.. anytime can go :)

    ReplyDelete
  9. wah...dah pergi dah...nak jugak...nak jugak..hahax..

    ReplyDelete
  10. salam mama

    saya ni dapae menengok jela dari jauh nun di utara ni :)

    ReplyDelete
  11. Salam Mama, thanks singgah my blog earlier.. aysha, my daughter pon suke sesangat dengan upin n ipin nih.. pantang nampak laptop mesti suruh bukak youtube upin ipin.. hihi

    ReplyDelete
  12. shamin, ada masa dtg le ke sini yer..

    syiela.. huhu.. takpe lah ye jgn sedih2.. nanti mama tepek lagi gambo utk halwa mata.. tak dpt dtg sini, dpt tgk pon ok gak kan

    KC, budak2 mmg suka upin ipin ni.. dulu syafi mmg suka.. skrg ni dah beralih arah ke boboiboy plak hihi.. tp upin ipin tetap di hati

    ReplyDelete

Words of wisdom