Header Ads

test

Tempat favourite syafi

Tgh on d way nak balik kampung ni.. As always mesti syafi minta nk singgah tesco melaka. Apalagi kalau bukan sessi nak perabih duit mama dgn ayah dia..

Sebelum berangkat dr shah alam tadi siap tanya mama lagi.. Mama ada byk duit tak? Hihi

7 comments:

  1. huwaaaa!!!!killing punya soalankn?ngehehe!!!

    ReplyDelete
  2. haha.. soalan die.. comel je..

    ReplyDelete
  3. playland memang perlukan duit yg banyak...hehehehe

    ReplyDelete
  4. hahahaha.. pandai syafi ni

    kalau Aiman soalan dia gini.. mama dah gaji belum?

    ReplyDelete
  5. ko balik kg? sampai bila? aku minggu ni baru nak balik... aku selalu balik memalam masa semua komplek tutup...hehe... selamat duit kan?

    ReplyDelete
  6. Budak2 zaman skrg ni mmg kuat main game yg makan duit ni kan huhu.. Sebab tu la tanak belikan dia PS2 huhu..

    Ita, aku dh ada kt muo ni, esok balik shah alam

    ReplyDelete
  7. dh lama x layan game cmni, huh...

    ReplyDelete

Words of wisdom