Saturday, April 28, 2012

Tempat favourite syafi

Tgh on d way nak balik kampung ni.. As always mesti syafi minta nk singgah tesco melaka. Apalagi kalau bukan sessi nak perabih duit mama dgn ayah dia..

Sebelum berangkat dr shah alam tadi siap tanya mama lagi.. Mama ada byk duit tak? Hihi

7 Responses so far.

  1. huwaaaa!!!!killing punya soalankn?ngehehe!!!

  2. aisya says:

    haha.. soalan die.. comel je..

  3. eLL says:

    playland memang perlukan duit yg banyak...hehehehe

  4. syiela says:

    hahahaha.. pandai syafi ni

    kalau Aiman soalan dia gini.. mama dah gaji belum?

  5. Rozita says:

    ko balik kg? sampai bila? aku minggu ni baru nak balik... aku selalu balik memalam masa semua komplek tutup...hehe... selamat duit kan?

  6. Budak2 zaman skrg ni mmg kuat main game yg makan duit ni kan huhu.. Sebab tu la tanak belikan dia PS2 huhu..

    Ita, aku dh ada kt muo ni, esok balik shah alam

  7. dh lama x layan game cmni, huh...

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors