Syafi demam dan meraban tgh mlm.. - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad


Monday, April 23, 2012

Syafi demam dan meraban tgh mlm..

Gambar selingan diambil hari sabtu lepas dgn kak yasmin, syafi's cuz.. Masa ni ada kenduri..

Salam hari isnin semua.. Harini aku agak kengantukan sebab mlm tadi syafi demam selsema dn batuk. Siap mengigau2 lagi. Abis semua lagu raihan n zikir syifa tu dia ulang2 cakap termasuklah dialog2 yg cakap siang hari tu. Cuba fikir, boleh ke aku tidur lena kalau dia camtu.. Haha kelakar pn ada. Apapun semoga syafi cepat sihat. Tadi gi tadika nampak cm dh ok sket. Lgpun dh pesan teacher dia suruh bagi ubat.. Ok nak g wat keje ni.. Bye

11 comments:

  1. alahai siannya..susah hatikan bila anak demam..moga lekas sembuh..

    ReplyDelete
  2. sekarang ni musim demam kak. semoga syafi cpt sembuh ya ;)

    ReplyDelete
  3. thanks ye ibu mifzal n fai.. harapnye dia cepat sihat.. mmg risau kalau anak sakit ni

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Hello mama, enjoy this start of weekend!! And keep posting!!!

    ReplyDelete
  6. siannya syafi... sampai meraban2 gitu kan. mmg lah jadi ibu ni takleh tido kalau anak tgh tak sihat. pagi2 jadi mata panda gitu..

    ReplyDelete
  7. alahai..cian syafi..moga cpt sembuh ye dik..=)

    ReplyDelete
  8. ~semoga cepat sembuh..syafi jgn mlas mkn ubt tau :)

    ReplyDelete
  9. klau ngigau2 cmtu ok lagi.. klau ngigau jadi otomen kejar raksasa lagi haru, hukk...

    ReplyDelete
  10. sian Syafi.. gws dear.
    anakku tak demam pun mengigau jua.
    nak2 kalau sblm tu main sampai tak hingat dunia.. walaupun dah baca doa tido n basuh kaki hehe

    ReplyDelete
  11. hiks.. mengigau ni biasa kan. tp syafi susah nk ngigau.. kesian tgk dia bila demam2 ni huhuu.. thanks ye atas doa korang ye

    arini dtg keje dgn mata panda hehe

    ReplyDelete

Words of wisdom