Dapat Kad perkahwinan Awal & Scha - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad


Wednesday, April 25, 2012

Dapat Kad perkahwinan Awal & Scha

Sori ye gambo tu kurang jelas.. almaklumlah amik guna kamera hp yg cikai ni je..

Hari sabtu lepas aku dpt kad tu.. insya allah aku, hubby n syafi akan menghadiri kenduri reception awal pada 6 Mei nanti di PICC.. hmm.. nak pakai baju apa yekk.. tgh blur ni.. hehe.. awal ni adalah sepupu kpd hubby aku.. so, dpt le merasa gi kenduri retis ni (selain ni penah gi kenduri ashraf muslim).. hihi.. oklah.. nak update tu je.. tata.. sori ye aku tak sempat sgt nk bw arini.. ada training .. internet plak ada prob huhuu.. korang tolong doakan syafi cepat sihat ye.. thanks

18 comments:

  1. kak...
    kem salam! hahahah =D

    moga pipie cepat sembuh

    ReplyDelete
  2. Amboiii sepupu retis ya. Kelas kau Bedah. Hahaha kim salam awal ya Adda. Mak frust ni. Uwaaa. Hahaha

    ReplyDelete
  3. hihi.. thanks nad..

    hua hua.. kak zu.. takde kelas apa pun kak zu.. apa pun mak nak amik gambo puas2 nanti ahaks

    ReplyDelete
  4. wahhh jumpa retis..gambar jangan lupa dikongsi-kongsi hehe

    ReplyDelete
  5. huhu...best tu gi makan pree...eh pakai baju apa pun susah... elok tak pakai baju je la adak..hehe... itu ayat yg keluar dari perasan jeles tau... harap maklum...

    ko ambik gambo bebanyak ek!

    ReplyDelete
  6. ni yg xsabar nk tunggu entry mama psl majlis tu nnti. hehe

    ReplyDelete
  7. bukan senang tu dapat pelawaan ..haa kalau pergi tu jangan lupa jadi wartawan sambilan ek..jangan asyik dok makannnnn jer hahahha

    ReplyDelete
  8. ambik gambar banyak2..nanti cerita kat kitaorg...tunggu entry nihh

    ReplyDelete
  9. insya allah.. dgn kamera murah ku, akan diusahakan amik gambo sebaiknye hihi.. pegi nk makan n enjoy aje hehe

    ReplyDelete
  10. bestnya p kenduri kawin retis...masuk tb la nnti....kheee...cari baju glory glory tau

    ReplyDelete
  11. ok... jgn lupa upload gmbr byk2 nanti tuk kekami :p

    ReplyDelete
  12. Wawawawa...kelass ko adda..l

    ReplyDelete
  13. insya allah.. hiks tak sabo ni ..

    ReplyDelete
  14. Cantik kat dia...simple yet nice =)

    ReplyDelete

Words of wisdom