Header Ads

test

Congratulation kepada Ita Rozita-ceritaita


Dalam posting ni aku just ucapkan tahniah buat member sekelas aku dulu dan juga blogger yg rajin mengomen kat blog aku ni iaitu ROZITA http://rozita-ceritaita.blogspot.com yang telah melahirkan anak yang ke-3 pukul 7 pagi tadi. Congratulation ita..

nampaknye ita dh ada anak 3 orang. aku ni? masih lagi sorang.. huhu.. 

5 comments:

  1. sabar le adda..aku pun baru sorang jugak..rezeki memasing kan??..so bersabar le kita ye...pasti ada hikmah untuk semua ini kan...mungkin kita ni dalam kategori org belum bersedia..kita je perasan kita dah bersedia..sedangkan DIA lagi Maha Mengetahui segalanya..rite??...huhuhuhu...

    ReplyDelete
  2. Thank You.
    Hello, I visit and give your full support and please support me back. Thank you in advance.

    ReplyDelete
  3. entry khas utk aku.. thanks adak.. aku doakan korang pulak insyallah...

    ReplyDelete

Words of wisdom