Monday, December 12, 2011

Congratulation kepada Ita Rozita-ceritaita


Dalam posting ni aku just ucapkan tahniah buat member sekelas aku dulu dan juga blogger yg rajin mengomen kat blog aku ni iaitu ROZITA http://rozita-ceritaita.blogspot.com yang telah melahirkan anak yang ke-3 pukul 7 pagi tadi. Congratulation ita..

nampaknye ita dh ada anak 3 orang. aku ni? masih lagi sorang.. huhu.. 

5 Responses so far.

  1. sabar le adda..aku pun baru sorang jugak..rezeki memasing kan??..so bersabar le kita ye...pasti ada hikmah untuk semua ini kan...mungkin kita ni dalam kategori org belum bersedia..kita je perasan kita dah bersedia..sedangkan DIA lagi Maha Mengetahui segalanya..rite??...huhuhuhu...

  2. tahniah utk ita jugak :-)

  3. Thank You.
    Hello, I visit and give your full support and please support me back. Thank you in advance.

  4. Rozita says:

    entry khas utk aku.. thanks adak.. aku doakan korang pulak insyallah...

  5. soooooour says:

    ingt an rozita che wan...hehe

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors