Header Ads

test

Syafi yg macho..boleh tahan sakit

Salam semua.. Aku nk bgtau ni.. Aku baru je letak ubat kat kepala syafi yg benjol. Yg peliknya aku baru je perasan yg anak aku tu kebenjolan. Tu pon sebab aku usap2 kepala dia sebelum tido tadi..
Boleh dia rilek je lepas terhantuk sampai benjol2 ni? Haish.. Biar betul budak ni. Bila aku tanya bila kena benjol tu, barulah aku tau dh sejam dh dia terhantuk kepala kt meja makan. Ayoyo.. Nape dia x nanges ah? Peliknya aku rasa. Bila aku tanya syafi "sakit tak?" dgn selamba dia jawab "sakit laa..".
Syafi mmg camni. Tang sakit mmg dia boleh tahan.. X nanges.. Tp kalau bab ngada2 boleh plak nanges x hengat.. Isy.. Pelik aku ni..

8 comments:

  1. kalau anak buah deno, die jatuh die senyap jugak... tahu dah sebab takut kena marah main banyak sgt.... heee :)

    ReplyDelete
  2. control mancho la tu....lelaki sejati....

    ReplyDelete
  3. itu maknanya Syafi dah besar le....

    ReplyDelete
  4. syafi org laki, org laki kene extra kuat.. get well soon! hehe ^^

    ReplyDelete
  5. salam zarah..
    haha budak2 kadang2 mmg camtu kot..
    seronok sngat main..sampai sakit pon kadang2 x terasa..

    ReplyDelete
  6. salam perkenalan...wah, hebatlah syafi...kecik2 dh pandai tunjuk macho. keh keh keh ;)

    Anak kurang selera makan/Selalu demam?

    ReplyDelete
  7. memang macho. anak kita, kalo buat tak tau, dia ok jek. tapi, kalo tanya, mula2 mata berair, pastu, habis banjir la...

    ReplyDelete

Words of wisdom