Wordless Wednesday #3 - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad


Wednesday, September 21, 2011

Wordless Wednesday #3

Games yg syafi tgh gila. Selalu suruh mama dan ayah dia bawak dia gi sini. Selalunya bukan dia main pun. Ayah jugak yg kena main. Mama dia sori la mana reti hua.. Hua.. Lgpun agak scary n creepy

10 comments:

  1. terer nyer pipie main game ... syiok kan tembak2 zombie kot ? rasenye hanie penah main kat PC abg hanie dolu2..lama dahh...

    ReplyDelete
  2. sekali-sekala kita pun syok juga main games...

    ReplyDelete
  3. huhu... aku seram anak2 main benda ni adak... takut dia tak tau je benda tu permainan... kang buat diikut dalam realiti... huhu... bahaya...

    bior main masak2 je...hehe...

    ReplyDelete
  4. selaunya bapak yg selalu ngajak ank ke sini.maknya mmg tak retilah kan

    ReplyDelete
  5. sy pun...bab main game surrender awal2...

    ReplyDelete
  6. hahahah da besar da syafie...
    sweet tgk bapak men game ngan anak :)

    ReplyDelete
  7. kalu anak ita suka main kereta2 yg ada besar tu..tak masuk duit pun tak pa janji boleh duduk..papa yg selaku lebih2...

    ReplyDelete

Words of wisdom