Syafi yg dilanda demam panas - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad


Monday, September 26, 2011

Syafi yg dilanda demam panas

Utk pengetahuan korang kitaorg balik muo sejak sabtu. Arinih baru sampai shah alam.
Huhu.. Kesian budak sorang ni. Rasa sunyi plak tanpa suara dia terjerit2 main. Selalunya aku marah kalau dia bising2. Tp hari ni rindu plak.
Terbaring je.. Pastu tanak makan langsung sejak smlm. Td kat r&r ada playground. Dia nak main tp ended dgn duk kt tangga gelungsur je. Pastu xleh mkn. Minum pn xboleh langsung. Kalau tak dia muntah balik cam air terjun lak tu..
Last2 bila bawak g jmpa rupanya high fever. Padahal bila aku rasa dgn tangan takde la panas sgt..
Alhamdulillah lepas bg ubat montot dia baru nk makan. Cam x mkn seminggu gamaknya. Harap2 lepas ni demam x dtg lagi..

9 comments:

  1. sian syafi ...

    ank2 hanie pun silih berganti demam ... dah elok,yg osrang lagi lak demam , pastu ulang2 ... mmg sunyi klu depa demam kan

    semoga syafi n ank2 ku lekas sembuh ..amin

    ReplyDelete
  2. salam... jgn rasa dgn tangan. sebaiknya rasa gan thermometer. kadang panas dlm tu, kita x sedar.

    get well soon. Amin....

    ReplyDelete
  3. kesian bila tengok anak sakit kan.. melepek je... lagi la kalau tak leh makan camni...

    demam panas selalu camtu adak.. kita rasa ikut tangan memang tak panas sangat tp kat dalam tu mmg dah panas dah.. ko spare je la thermometer kat rumah.. senang bila anak sakit camni..

    ReplyDelete
  4. kesian syafi.. moga cepat sembuh dear!

    selalu cek pakai thermometer tuk pantau kepanasan dia ye.. elok juga kalau di jelum dgn bunga serta daun bunga raya putih :)

    ReplyDelete
  5. kesian syafi.sy pun demam panas kuat juga semalam..itulah bila anak aktif,kita marah2,bila ank senyap,kita rindu pulak..sy pun macam tu.hehe..cpt sembuh yer syafi..:)

    ReplyDelete

Words of wisdom