Budak yg ngada-ngada. Sape tuh? - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad


Friday, September 2, 2011

Budak yg ngada-ngada. Sape tuh?

Sepanjang raya ni sabo je laa.. Perangai bdk sorang ni makin mnjadik2 lg. Byk gak das2 jurus angin yg aku kasik kt dia.. Xmo bg muka sgt kt dia ni.. Ati pn kdg2 ada sket panass.. Hahaa..
Agaknya sebab dh cuti lama so manje pn ada sket lebih. Xboleh tinggal skjap mesti dh terjerit2 cari aku huhuu.. Itu lah kisahnye..
Aku sebenarnye on d way nk balik ke shah alam ni. Sambil2 tu beraya d melaka dulu. Doakan kami selamat sampai ye..

3 comments:

  1. anak2ku pun sama weh,
    gi beraya umah org,
    xdok diam,
    nak kesana sini.
    hangin satu badan huhu

    ReplyDelete
  2. anak sedara sy pun mcm tu..memg style bdk2 skrg kot..kalo tak meragam, mesti nakal tak ingt dunia :)

    ReplyDelete

Words of wisdom