Thursday, June 16, 2011

Penangan Nora Elena dan Novel Kasih yang Suci

Alkisah.. masa minggu yg Sultan Selangor dtg opis aku tu kan.. 2 hari sebelum tu ada seorg member kat fb sibuk duk cerita ttg Novel Kasih Yg Suci.. kakak yg aku kenal tu sampai leh wat forum dgn kawan2 dia sebab Novel Kasih yg Suci dh sold out dan dia tingin bebenar nak beli novel tu.. sampai hubby aku pon tertanya2 ada apa dgn novel Kasih yg Suci tu? Aku pon tertanya2 gak hehe.. aku ni manalah penah tgk Nora Elena kan.. mmg tak tau kaitan citer tu dgn novel ni.. Last2 aku gi kedai buku kt opis aku dan Tanya Kak Zie ada apa dgn novel tu.. ooo barulah aku tau rupanya sebab citer Nora Elena diadaptasi dari novel ni. Dan.. ternyata mmg dh SOLD OUT pon haha..

Kebetulan masa Sultan Selangor dtg tu, Kedai Buku baru kitaorg pun baru dibuka.. wow tak sangka ada lagi saki baki citer Kasih yg Suci. Apalagi aku belikan le utk kakak tu. Main suka lagi dia.. budak2 kedai buku siap boleh teka lagi novel yg aku nak cari masa tu hehe.. mmg glemer laa.. masa aku beli tu Cuma tinggal 8 buku ajer dah.. Penangan Nora Elena sebabkan budak2 pengedaran pon sibuk.. semalam aku nampak satu troli diorang nak pos.. bila aku Tanya kat diorang .. jawapannya “ni penangan novel Kasih yg Suci la ni..”.. almaklumlah setelah sekian lama sold out, baru skrg dh mula ada stok. Apalagi ramai le berebut nak beli hehe.. macam2 kan.. tu je lah nak citer kali ni.. walaupun glemer camne pon aku tak ada kesempatan nk tgk citer Nora Elena kat TV.. ni aku amik sket caption novel Kasih yg suci..

Novel yang membelai perasaan ini mampu membuatkan anda sayang untuk meninggalkan walau satu patah perkataan pun. Sepuluh tahun lalu, kesucian Nora Elena dinodai. Andai masa boleh diulang kembali, pasti jiwanya tidak punah. Tapi dia sedar, takdir hidup tidak memihak kepasa sesiapa. Saiful Idham, tunangnya pergi kerana tragedi ini. Tiba-tiba muncul Seth menawarkan diri untuk menjadi suaminya. Nora Elena keliru...

Tapi mengapa Elena menjadi wanita asing dalam perkahwinan mereka? Rahsia yang selama ini disimpan kemas, akhirnya terbongkar. Sebenarnya, Sethlah lelaki durjana itu. Menodainya atas alasan kerana kasihnya yang suci! Benarkah?

Apakah kisah seterusnya? Apa yang harus dilakukan oleh Elena terhadap suaminya? Mampukah perkahwinan mereka bertahan? Segala-galanya dalam Kasih Yang Su
ci.

Sambil-sambil tu meh klik tawaran menarik ni:-

13 Responses so far.

  1. cucu umie says:

    semangt tu sampai nak beli novel semua..haha ayie layan shje dekt tv..hahah

  2. hehehe..adda, dek kerana nora elena,aku dinner kul 6pm...solat maghrib kul 8pm tau....huhuhu..teruk tak??

  3. kalau tgk n3 searching topik nora elena pling hangt..kt fb sume dok update pasal nora elena..

  4. Cik Lulu says:

    ehe beli tsmpk novel ni kt downtown cheras . harga RM13.00 :) heheheheh .. sronok !

  5. nazirah says:

    hehe betul tu masa awal2 cite tu pun novel tu dah habis.. huhu .. yey cite tu episod last hari ni huhu ;)

  6. hajarus says:

    suker sangat tengok drama nora elena ni... hr ni last episod.... xdpt dah tgk seth & nora tetiap ptng isnin - khamis... huuu...

  7. NzA says:

    cerita nora elina mmg best ttp yg xbestnya tu masa sgt2 xsesuai....

  8. Puanbee2 says:

    sekali mama pipie buat entri panjang hehe .. nora elena memang kuat penangan nya

  9. Mama QS says:

    alah saya nakk juga le....

  10. pehh..sana sini heboh pasal Nora Elena..hehe..

  11. Puanbee2 says:

    salam mama pipie , moh ler join aktiviti pertama kelab kite..

    http://puanbee.com/aktiviti-kelab-ksrs-pertama/

  12. rugi taw mama pipie x tgk kat tv...best jugak citer tue. berangan la sekejap nak ada suami mcm seth tue. hehehehe..

    kina dah lama kan x dtg sini. rindu kat mama pipie!!

  13. rata2 org ckp best giler dpt laki cam seth.. huhu nasib baik tak tgk kang mama pon berangan gak hihi..

    tp citer ni mmg fenomena dah.. last episod ada tgk gak sket.. mmg best laa

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 370000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..