Thursday, June 9, 2011

Pada suatu malam yang hening..

Pada suatu malam yg hening, syafi dgn mama teman ayah pergi beli spec baru. Lama woo ayah kat situ.. Dari kul 9.30 mlm hingga 10.30 mlm you..
So, syafi apa lagi... Mulalah dia buat aksi2 melampau dia tu.. Terlompat2.. Terpusing2.. Tertonggeng2.. Berlari2.. Manjat2.. Pheww.. Byk lagi.. Penat mama nak layan woo..
Last2 dia try spec juga cam ayah.. Sempat le aku snap 3 keping gamboo.. Mcm clark kent plak aku tgk. Cewahh..

12 Responses so far.

  1. Oh syafi da besor lama tak jupe uols.. huwaaa
    Windu ah. Makin ensem la dak neh.. memang tak dpt dinafikan lagi hehe

  2. ingatkan syafi yg nak pakai spek mata...sangat kecik...hehe

  3. bosau nya cermin mata itu. :D

  4. betullah...dah besar.. pandai bergaya ek!

  5. Puanbee2 says:

    lorrhh comel , lesung pipit ke tahi lalat kat tepi pipi tu

  6. comel boodak tecik ni .. hehe

  7. mmg dh besau pon budak kecik ni. perangai pon boleh tahan gak laa..

    hihi kat kiri kanan mulut dia tu lesung pipit la bee.. haha bukan taik lalat..

    saje je dia try spec yg ada kt kedai tu..

  8. haha.. mmg dh besar dn tgh tembam budak ni. kletah dia mmg funny n fun sgt2.. terhibur hati ni

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors