Wednesday, June 15, 2011
nah tertggl l0r. Msb1815. Msb1319. Msb1106. Gs 31631(7). Msb1209. Gs30883(7). Gs31567(7).

4 Responses so far.

  1. Aizura says:

    adda, aku carik jugak novel Kasih Yang Suci tu. ada stok lagi tak? please!!!!

  2. mamapipie, kc sbnrnya dah baca novel ni tahun 2007 lagi, masa tu tgh gila novel, tukar2 bca dgn kwn2. skrg dah hilang.

    BTW, versi novel lebih best dari versi TV.

  3. NzA says:

    mmg novel tu trlaris dipasaran skrg ni sejak demam nora elina...adda demam ek??moga cpt sembuh...take care...

  4. skrg ni dh ada stok sesapa berminat tu oder la melalui alaf 21.. kakchik, mcm best banget je novel ni terasa nk baca plak..

    kak nza.. mmg tgh demam tp bukan demam nora elena ye hehe

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 370000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..