Header Ads

test

Dapat berjabat salam dgn sultan. Wow best tau

Alhamdulillah majlis pada hari ini dapat dilaksanakan dgn teratur dan success.. Seronok gak bila sultan dtg opis ni.. Sebenarnya dia nak rasmikan kompleks kami yg baru tu..

Yg bestnye dari pagi semalam aku tgk pihak MBSA sibuk duk mengecat jalan haha kelakar plak.. Ye lah sultan nak datang le katakan.. Apapun sultan selangor mmg sgt sporting.. Aku plak rasa best sgt dtg salam dgn dia. Kalau ikut protokol kita tak boleh salam dgn sultan kalau dia tak hulur tangan dulu.. dalam kes aku, dia mmg hulur tangan so aku dgn senang ati sambut je la..hihi..

Rasanya mcm ada org amik gambo masa aku salam dgn dia tadik. Tp tak jmpa lagi gambo tu. Nanti kalau ada aku tepek. Kalau tak tepek tu maksudnya takde la tu eh....

Haa.. sambil2 tu layan le gambo kat atas tu.. ada gak le yg terdapat gambar yg ada sultan dan aku walaupun nampak sipi-sipi je.. ada satu gambo sultan tgh melawat, secara tak sengaja tertangkap gambo aku sekali kat belakang. Kalau korang tak jmpa, aku dh siap2 bulatkan lagik muka aku dlm tu hua hua hua.. Ok lah, tu je nak citer setakat ni. Letih ni...

Kepada fana flora n hariskaito harap bersabar ye.. hadiah tak dibeli lagik dek kesibukan ni.. huhu

9 comments:

  1. ko dah makin kurus la adak...huhu.. apa rahsianya...

    eh haram tu salam tangan dia... hahaha....

    ReplyDelete
  2. ooo baru tahu kalao dia tk hulur tgn kita tk boleh salam , ermmmm seronok nyerrrr

    ReplyDelete
  3. waaa...seronoknya dpt jumpa n bersalam dgn sultan...

    ReplyDelete
  4. mama, umar kompius ni sultan ke sultam :S

    ReplyDelete
  5. emm arap akak salam berlapik tau..:)

    ReplyDelete
  6. wah bestnya.
    su tak pernah lg salam dgn sultan

    ReplyDelete

Words of wisdom