Header Ads

test

Selamat bercuti buat korang yg bercuti.. tapi..

Ada selingan gambo sat kat atas.. saje nak tepek utk kenangan hihi..

Selamat bercuti ye korang pada harini.. mesti best kan dapat duk umah, rehat2..main dgn anak.. masak2 utk keluarga..

Tapi..

Uwaa.. aku kenalah bekerja seperti biasa.. satu company mmg tak cuti arini.. tetiap taun pon cenggitu gak huhuu..

Satu lagi.. minta tolong doakan kesihatan kakak ipar aku. Semalam dia admitted sebab ada ketumbuhan. Maybe cyst dan cyst tu dh pecah.. semoga dia cepat sembuh.. aminn..

Tu je la nak citer hari ni huhu.. babai

5 comments:

  1. Saya pun dulu pernah merasai perasaan mcm tu bila kompeni tak iktiraf sesetengah cuti...tapi dengan kompeni baru tidak lagi...semua cuti..best !!! Selamat bekerja...

    ReplyDelete
  2. apa lagi,buat huru-hara la dalam opiz.. heeee

    ReplyDelete
  3. suami sy pun x cuti wesak...jd sy lepak pan TV n PC je la...buat kakak ipar...semoga cepat sembuh dan kuatkan semangat yea...

    ReplyDelete

Words of wisdom