Tuesday, May 17, 2011

Selamat bercuti buat korang yg bercuti.. tapi..

Ada selingan gambo sat kat atas.. saje nak tepek utk kenangan hihi..

Selamat bercuti ye korang pada harini.. mesti best kan dapat duk umah, rehat2..main dgn anak.. masak2 utk keluarga..

Tapi..

Uwaa.. aku kenalah bekerja seperti biasa.. satu company mmg tak cuti arini.. tetiap taun pon cenggitu gak huhuu..

Satu lagi.. minta tolong doakan kesihatan kakak ipar aku. Semalam dia admitted sebab ada ketumbuhan. Maybe cyst dan cyst tu dh pecah.. semoga dia cepat sembuh.. aminn..

Tu je la nak citer hari ni huhu.. babai

5 Responses so far.

  1. Khairil says:

    Saya pun dulu pernah merasai perasaan mcm tu bila kompeni tak iktiraf sesetengah cuti...tapi dengan kompeni baru tidak lagi...semua cuti..best !!! Selamat bekerja...

  2. cacing says:

    apa lagi,buat huru-hara la dalam opiz.. heeee

  3. NzA says:

    moga SIL adda ok....

  4. dah dapat email?he3...

  5. suami sy pun x cuti wesak...jd sy lepak pan TV n PC je la...buat kakak ipar...semoga cepat sembuh dan kuatkan semangat yea...

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 370000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..