Monday, May 2, 2011

Petua untuk melentikkan bulu mata baby


Bagi ibu yang baru melahirkan anak dan menginginkan anak anda memiliki bulu mata yang lebat, sapukan susu badan di bulu mata setiap hari. Insya-Allah, anda akan nampak hasilnya.

14 Responses so far.

  1. mama, nnt ingatkan yuyu buat ni...

  2. toyolkiut says:

    wow..
    gitu eh..
    br ptama kali TK dngr..

  3. Rozita says:

    hehe... bagi yg lahir takde bulu mata camne?

  4. selera4u says:

    owh... bleh cuba len kali.... bila agaknya?...

  5. Nurhayati says:

    owh baru tahu.. nak wat kat aliah la.. dia panjang tapi tak lentik.. akaknya ok dah panjang melentik.
    macehhh

  6. kakara says:

    Simple but useful
    Thx 4 sharing

  7. ye ke cm tu... Dulu Enchik Nine belajar drpd makcik Enchik Nine dye kata sapu bulumata dengan kain tuala lepas kita mnd... Huhuhu... Yg nie untuk bayi je kan... Yang da berumo jangan laaa~~~

    myetech9[dot]com @ Enchik Nine

  8. shark says:

    haha..
    cam lawak pn ada..
    harap2 entry ni ada sampi sy ada ank nanti:)

  9. lambat lg kot nak apply tips nih..hahah :)

  10. aaah pnh dgr gk tips ni..hehe

  11. bulu mata anak lelaki sulung saya melentik mengalahkan perempuan.. mungkin ada betul nyer petua tu.. tak caya cubelah..

  12. b.E.L.L.e says:

    eh, betol ke petua nih?nnti nak try la..hehe..thanx for sharing d good info..hehe..

  13. ABU says:

    blh tak bulu mata aku di lentikkan lagi..hahahahaha..

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 370000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..