Friday, April 22, 2011

Miss ayah pipie so much..

Huhuu.. mulanya rasa segan nak citer.. tp tak tertahan plak rasanya.. sejak hari rabu lagi ayah pipie aka mr hubby takde bersama2 dgn aku n pipie. dia gi kursus teambuilding kat kuantan.. huhu rindunye.. tak terkata..


bila tgh syahdu2 camni.. teringat plak time dulu2 masa kami terpaksa berjauhan selama hampir 2 bulan.. bezanya masa tu syafi still dalam perut aku lagi.. masa tu malam2 cenggini aku selalu berborak2 dgn syafi luahkan kerinduan aku pada ayah.. pada masa yg sama aku bagi gak kata2 semangat pada syafi dan diri aku sendiri agar tabah dan sabar menghadapi ujian.. masa tu ayah undergoing treatment cancer.. mmg waktu yg sgt mencabar bagi kami.. itulah dugaan terbesar dlm hidup aku..


tp, alhamdulillah ayah dah pulih.. memandangkan syafi dh besar hari ni.. aku luahkan aje kat syafi yg aku rindu kat ayah hehe.. terkebil2 mata budak tu dengar citer aku hehe.. takpelah.. yg pasti malam esok ayah akan kembali ke sisi kami.. uwaa.. tak sabar nak lepas rindu....

7 Responses so far.

  1. noorae says:

    awek pkwe pon berindu2an, inikan pula wifehubby..x gtu?=]

  2. syg nya mama dkt ayah pipie. sabar ye mama, ayah pipie pergi tak lamapun. esok kan dah nak balik... :)

  3. Mama QS says:

    Kerinduan ye... sabar le esok dah balik....

  4. Puanbee2 says:

    hee comel kan anak2 tak tahu apa rindu tu sebenarnya ...mana tk terkebil nya..sabar2..

  5. Aizura says:

    jiwang gak mama pipie ni eh? hehe.. comel la ko adda.. :D

  6. hek elehhhh....MALU kunun!!pirahhhhh..

    wat pe nak malu. kina 1 hari tak jumpa pun blh rindu gila babai nye taw. ini kan pulak 3 hari dah tak jumpa.

    ngeeeee.....

  7. hua hua.. kerinduan akhirnya terubat jua..

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 370000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..