Header Ads

test

Mentadak mentadu macamana syafi tido?

ku terpanggil nak bgtau camne syafi tido.. dari kecil hinggal sekarang.. cara tido yg satu ni mmg kegemaran dia haha..  sebenarnye mak mertua ku yg ajar dia tido camni sejak dia dlm pantang lagi.. aku ada baca bahawa kalau baby tido meniarap macam ni akan menguatkan paru-paru dia. cuma masa baby dulu aku kena jaga betul2 laa.. sebab baby kan tak boleh lg gerakk2kan kepala. takut gak kalau terjadi apa. tp so far ok laa..

Jom layan gambo..

ni masa dia kecil.. kalau tak silap masa ni umo 7 bulan..

dan.. yg terbaru ialah..


 ada org yg tak bese tgk dia tido camni kata dia ada cacing .. haha.. kalakar plak

18 comments:

  1. wow, tak xad perubha.. same jerkan style tido dia..hhee

    ReplyDelete
  2. comelll sangat...amani pun dulu2 tdo mcm ni jugak kak

    ReplyDelete
  3. comel je gaya tidur syafi....

    ReplyDelete
  4. biase ni kes bile da bangun,tapi tido balik..pastu bile kene soung berlari masuk bilik air..hihi

    ReplyDelete
  5. hehehehhehe mmg dr awal smpai bgun tito mcm ni ke?heheheh comelssss

    ReplyDelete
  6. sama stylenya dari kecik sampai besar.. dania suka tido terlentang.. kadang-kadang jer manirap..

    ReplyDelete
  7. idealogyc teringat time2 kecik dulu hahahaha

    ReplyDelete
  8. hihii comelnya syafi tido.. montot terangkat.. itu la orang tua kata kalau tido camtu ada cacing..sabar je la.. padahal dah itu yg anak kita selesa kan.. :)

    ReplyDelete
  9. comel nye!..:D
    t ckp sy kimsalam kt dy ehhh...huhuhu

    ReplyDelete
  10. alahaiii comei nya.. mentadak tu tido..hehehhe...

    ReplyDelete
  11. hehe.. mmg sama je cara dia tido.. kekadang tu mmg dr awal tido camtu. kekadang tu tidur elok tgh2 malam duk nonggeng hehe...

    yan, syafi kem salam balik

    ReplyDelete
  12. waaaa..mmg style dier tdow mcm 2.. mmg cute sgt..tiade perubhn..:)

    ReplyDelete
  13. hahaha... memang pelik tengok dia tido...

    kak.... jemput join,

    http://numasara.blogspot.com/2011/04/jom-join-ucapan-untuk-ibu.html

    ReplyDelete

Words of wisdom