Tuesday, April 26, 2011

Mentadak mentadu macamana syafi tido?

ku terpanggil nak bgtau camne syafi tido.. dari kecil hinggal sekarang.. cara tido yg satu ni mmg kegemaran dia haha..  sebenarnye mak mertua ku yg ajar dia tido camni sejak dia dlm pantang lagi.. aku ada baca bahawa kalau baby tido meniarap macam ni akan menguatkan paru-paru dia. cuma masa baby dulu aku kena jaga betul2 laa.. sebab baby kan tak boleh lg gerakk2kan kepala. takut gak kalau terjadi apa. tp so far ok laa..

Jom layan gambo..

ni masa dia kecil.. kalau tak silap masa ni umo 7 bulan..

dan.. yg terbaru ialah..


 ada org yg tak bese tgk dia tido camni kata dia ada cacing .. haha.. kalakar plak

18 Responses so far.

  1. wow, tak xad perubha.. same jerkan style tido dia..hhee

  2. comelll sangat...amani pun dulu2 tdo mcm ni jugak kak

  3. NzA says:

    comel je gaya tidur syafi....

  4. jaya jr says:

    biase ni kes bile da bangun,tapi tido balik..pastu bile kene soung berlari masuk bilik air..hihi

  5. hehehehhehe mmg dr awal smpai bgun tito mcm ni ke?heheheh comelssss

  6. Cute MuM says:

    sama stylenya dari kecik sampai besar.. dania suka tido terlentang.. kadang-kadang jer manirap..

  7. idealogyc teringat time2 kecik dulu hahahaha

  8. cute la anak mama pipie :D

  9. Nurhayati says:

    hihii comelnya syafi tido.. montot terangkat.. itu la orang tua kata kalau tido camtu ada cacing..sabar je la.. padahal dah itu yg anak kita selesa kan.. :)

  10. ummiross says:

    comeinya tido..cute sangat

  11. Khairil says:

    frust menonggeng ni...

  12. comel nye!..:D
    t ckp sy kimsalam kt dy ehhh...huhuhu

  13. alahaiii comei nya.. mentadak tu tido..hehehhe...

  14. hehe.. mmg sama je cara dia tido.. kekadang tu mmg dr awal tido camtu. kekadang tu tidur elok tgh2 malam duk nonggeng hehe...

    yan, syafi kem salam balik

  15. waaaa..mmg style dier tdow mcm 2.. mmg cute sgt..tiade perubhn..:)

  16. hahaha... memang pelik tengok dia tido...

    kak.... jemput join,

    http://numasara.blogspot.com/2011/04/jom-join-ucapan-untuk-ibu.html

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 370000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..