Tuesday, March 29, 2011

Skill terbaru syafi

Sejak kebelakangan ni aku perasan Skill terbaru syafi.. memula confuse gak bila nampak dia buat muka.. ingattkan apa.. rupanya dia kenyitkan mata laa... haha.. tak tau dia belajar dgn sapa.. tetiba je tunjuk skill kat aku.. kelakar sgt.. jom layan gambo..

 

kenyit mata secara berjamaah plak

skrg ni aku tgh train dia kembangkan idung n buat mata juling.. so far berjaya sekali dua ajer.. kuang.. kueng.. kuang..

korang perasan tak rambut dia yg cam kena makan tikus tu? sapa buat ye? MAMA dia la yg pandai2 gunting sendiri muehahaha... kesian anak aku tu.. bukan apa, dh 3 minggu aku pujuk dia gi kedai gunting rambut liat sgt. last2 aku yg tokek sendiri.. inilah hasilnye.. jgn marah mama ye sayang..

19 Responses so far.

  1. anak2 akak kalo bab gunting rambut, mesti nak gunting kat kedai mamak, hehehehe

  2. kakngah says:

    kembang lobang idung??
    kebolehan keturunan aku tu.. kehkehkeh!!! 2 org dah berjaya mewarisi. yg kecik tu jek belum lg. dlm proses latihan..

  3. NzA says:

    wah dh pandai kenyet2 mata ye syafi....mesti ramai anak2 dara trgoda...aunty tgk pn trgoda abis...

  4. amboi...nak ngorat siapa tu?...acik ke...he..he..he...

  5. Rozita says:

    haa..ada pun cite anak ko..ingat ko dah malas nak update pasal dia...
    wah..dah leh ngorat ni adak..aku nak ajar kimi gak la..haha...

    kena gigit tikus? ok la tu kan...berseni..

  6. Haha.. Syafi tgh kenyit mata dgn auntie2 semua laa. Nak bg cair hehe. Kakngah nanti nak antar syafi menuntut dgn anak ko bleh tak. Lepas syafi dh pandai kembang lubang idung aku antar pulut kuning haha.. Ita, skrg jarang ada masa nk update laa huhuu..

  7. wah...dh macam- macma benda dia pandai wat dah...tp tetap comel

  8. hahah...kelakarlah syafi ni, pandai kembangkan idung ek~

    si kembar baru ni nangis2 sbb tak dpt gunting rambut (kedai dah nak tutup)

  9. kiutnyer, kalo dia kenyit kat saya konpem cair... hahahah
    kanak2 memang menceriakan hidup, ;)

  10. apa la mama ajar buat kembang hidung plak.. x hensem la nanti..pipe belajar kenyit tu snng nnt nk ngorat

  11. solo molo says:

    sampai sekarang tak reti nak buat mata juling...



    entry terbaru > http://solomolo.blogspot.com/2011/03/sel-sel-minda.html

  12. ADfeez says:

    hahahah mama nie ada ke ajar benda2 mcm tu.. hahaha
    kelakar juga mama nie sbannya..:P ekekekek ~

  13. Salute la anak yg suka potong rambut sebab syafi mmg x suka huhuu.. Ad, best la bila dpt ajar bdk ni menda yg bukan2.. Skill tu hahahaha

  14. hahaha.. kelakar la mama nih ada ka trenin kembang kan idung plak..

  15. apik pehe says:

    skill sengih nampak gusi..macam apik lak

  16. dia nak ngorat sape tu-kenyit2!!

  17. hua hua.. gee ini skill yg susah nk dpt woo.. kalau berjaya bangga le mama dia haha

    apik, wah satu spesies la yer

    btk.. lepas ni leh la syafi blajar ngorat plak

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 370000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..