Sunday, January 9, 2011

Lama tak update :)

Harini dh 9 haribulan. tapi ini adalah posting pertama aku utk tahun ni. jgn marh kawan2 yek. aku takde masa nak wat posting. byk menda nk cerita tp sebab dh basi aku biarkan aje laa yek..

sambutan besday dan tahun baru aritu mmg best. thanks to dearest hubby yg betul2 melayan kehendak aku hihiii.. muahss... checklist aku semua dapat.. antaranya

 thanks google.. imej amik dr google je ni hehe...aku anggapkan hp ni hadiah dr innity sebab aku guna duit hasil innity beli dia ni :)


 dpt jam dari hubby.. ee bestnye. i like.. tp gambar ni bukan gambar sebenar jam aku.. hihi malas nk amik gambo. amik dr google aje ni

 dan, las sekali, isi perut kat Fridays.. yummy... layan gambo je laa yek..






hopefully tahun 2011 ini memberikan yg terbaik dalam hidup aku dan sekeluarga. terbaik utk korang juga.. aminn...

14 Responses so far.

  1. nza says:

    permulaan tahun baru yg indah n moga terus indah selamanya...amin.

  2. xcyber says:

    senyuman tanda happy..
    berbahagia la di thn baru nih

  3. pipoq says:

    semoga tahun baru ni lebih membahagiakan..

  4. MAMASYAZA says:

    ami pun dpt hadiah C3, en. abah belikan utk dia, keciwi sakan dpt hp baru, tdo pun tak hp kat sebelah

  5. ieda says:

    waa dikk dpt hp baru tuu .. alhamdulillah bila di murahkan rezeki semua boleh kita dpt ..
    semoga tahun baru nie .. semua org murah rezeki :)

  6. black_mel says:

    terbaik untuk kita semua...

    p/s:2 makanan terakhir tu seyes nampak sangat sedap...

  7. mamawana says:

    selamat tahun baru 2011, namun mwana mulakan dgn debar jauh di sudut hati, mampukah aku melalui tahun2 baru ini dgn lebihbaik? Bgmn dgn hijrah ku? Assalamualaikum

  8. moga tahun 2011 lebih baek utk sis dn family..

    btw..bestnye makan!hihi

  9. toyolkiut says:

    hepi family..
    bagus2..
    moga thn ni lbh kberkatn..
    amin..

  10. bestnye makan dan makan;)
    semoga bahagia kak :)

  11. adda says:

    thanks ye semua. semoga kita semua melalui tahun baru dgn lebih bermakna dan lebih baik dari tahun2 terdahulu..

    kak zu, wah ami pon dpt c3 gak ke? boleh ar geng dgn saya hihi..

    black mel, makanan terakhir tu tak ingat nama dia. kena makan dgn fajitas. sizzling apetah. mmg sedapp.

  12. Rozita says:

    wah..C3 tu ..banyak duit innity ko..huhu..aku? layak pakai C5 je..hehe..

    senyum2..eh..apsal aku camnampak sorang lg anak kat tengah2 tu ye...eheemmm..x nak tambah lagi ke?

  13. adda says:

    weh ita, c5 tu kira lg mahal wooo.. hihi.. macam mana mata ko ni ada psikik leh nampak menda yg org tak nampak.. ke dh terbayang2 nak tambah no 3 plak :)

  14. nak hp baru juga..
    http://adzriel.blogspot.com/2011/01/teringin-nak-blackberry8520.html

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors