Gambar raya pertama 2010 - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad

Leaderboard

Saturday, September 11, 2010

Gambar raya pertama 2010

Selamat hari raya ke-2 semua.. tahun ni aku beraya kt shah alam.. so, gambar pon berlatar belakang kan shah alam.. hihi.. gambo bertiga kat umah tak sempat nk capture. sebab aku ni sibuk sgt mengalahkan mak datin duk bersilat kat dapur n layan tetamu.. fuh.. penat tp seronok.. layan aje pics kt bawah ye..

apa la yg syafi tgk tu yekk.. hihii

i like this pic..

three of us..

loves of my life.. suka sgt2 gambar ni.. taken by accident hehe
tp vintage kan!


lastly, ucapan dari syafi...

ooh, lupa nk bgtau yg anak aku ni terseliuh mlm tadi. terdengkot2 dia jalan. kesian tgk dia. camne nak raya ni syafi oii.. ingatkan nk bwk gi zoo raya ni. aku doakan anak aku ni cepat sembuh.. pastu boleh raya puas2..

ptg karang kitaorg nk bbertolak balik ke muar.. ee.. tak sabar.. sekali lagi kpd teman2 semua kami mengucapkan selamat hari raya, maaf zahir dan batin yee.,.

12 comments:

  1. dah ok ker kaki dia?amin~~..pandai dia bergaya..

    ReplyDelete
  2. tomeynye syafi!
    selamat hari raya kak! :)

    ReplyDelete
  3. salam kenal..slmt hari raya.. jika berminat dengan preloved item...jemput ke blog sy =)

    ReplyDelete
  4. wah sedondon pepel ek suka kale pepel
    siap bergambo kt taman lagi hehe
    kita pon masa 1 syawal raya kt shah alam g umah makcik & melawat kubur atuk

    ReplyDelete
  5. amboi...mcm cerita P.Ramlee lak..posing kt tmn...CANTIK!!!

    ReplyDelete
  6. syafi..pandai bergaya ngan spek itam lagi..hihih..

    selamat hari raya:)

    ReplyDelete
  7. slamat hari raya kak..chomel nye pix syafi sensorg tue...

    ReplyDelete
  8. alalla. syafi sangat ensem ok! bkan main dpn spek lagi..:) selamat hari raya..

    ReplyDelete
  9. hehe.. raya kat shah alam not bad... enjoy gak suasana kat sini.. selamat hari raya utk u ol ye.. alhamdulillah kaki syafi masa raya ke-3 tu dh ok tp ada prob lain plak huhuu.. nantikan update terbaru ttg raye kami ye.. hihihii

    ReplyDelete

Words of wisdom