Monday, August 23, 2010

Rambut syafi

Alahai.. apa dah jadi dgn rambut anak aku ni? tgk gambar ni..kt bwh ni gambar sebelum rambut syafi dipotong..


yg ni plak selepas dipotong..


kelakar plak jadinye hihi.. sebenarnya aku dh geram sgt tgk rambut syafi yg dh panjang ni.. aku cuba gunting sendiri. tp ginilah rupanya.. tak cantek laa huhu... tak menjadi sentuhan kreatif aku ni gamaknya.. nampak gayanya kenalah aku alter kt kedai or botakkan dia aje..

10 Responses so far.

  1. nza says:

    hi.hi.hi......apa pn ttp comel..akak pn xpndai gunting rambut..pernah rmbut farouk abis rosak akak kerjakn..last2 ayahnya bagi pi kedai repair balik...hu...

  2. fYZa says:

    comeynye anak! (^^,)

  3. Rozita says:

    rajin ko ni...kalau aku rela aku membayo kat amoi kedai tu 4-5 ringgit dari aku ngadap kepala hakimi yang x leh dok diam, kalau amoi tu dia diam sambil senyum je memalu konon..hehe..

  4. MAMASYAZA says:

    apapun syafi tetap cute. akak bab gunting rambut, mmg hampehhhhh, kena hantar kedai gaks

  5. adda says:

    hihi kak nza n mamasyaza, mmg sama la kita.. takde bakat gunting rambut huhu..

    ita, nanti nak bwk gi kedai gak tu. hihii

    fyza n nafira.. thanks ye.. comel eh? mak dia comel tak? haha gurau aje

  6. tricksrex says:

    alaa
    rambut lame die cool ape

  7. samalah ngan danial dulu...moksu dia rajin sangat nak potong...syafi nyer rambut nie ok lagi...danial ari tue senget benget jadiknyer...hehe

  8. papadam says:

    hahaha.... x pe, budak2. x yah botak, nnti x encem

  9. adda says:

    huhu bila tgk balik mmg rambut lama lg lawo. nampak gaya nye rambut raya tahun ni pendek or botak le syafi ni..

    kalau boleh tanak botakkan. tp dia ni kalu gi kedai gunting menangis tak ingat. tu yg malas nk bawak tu

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 370000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..