Wednesday, June 16, 2010

Teka gambar syafi

Korang rasa kan, apakah yg syafi cuba buat ini? hahaha.. cepat.. cepat teka..

9 Responses so far.

  1. Ya ALya says:

    ya teka syafi tu nak melompat lompat la......

  2. heheeh..syafi nak melompat le tu...

  3. kakngah says:

    tarik nafas...


    lepas


    tarik nafas...


    lepas


    fuhhhhhhhh!!!!

  4. syafi tengah wat aksi terjun kolam..hehe

  5. LYaFRINA says:

    lompat bintang..
    atau cuba utk jadi superman.. hehehee

  6. ieyza says:

    syafi nampak meowwww....nak kejo la tu...hehehe

  7. adda says:

    masya allah pandai2 belaka kawan aku ni hihi.. mmg dia tgh nak melompat pon.. tp rasa pelik plak sebab senget semacam kan..

    tgh practice sebelum gi tambun kot haha..

    ieyza, syafi kalau nakpak kucing mmg dia suka sgt

  8. SheY PuLL says:

    Dia nak buat aksi tumbagkn badan...:)

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors