Friday, June 18, 2010

Apakan..

Ada org kata macam durian...

Ada org kata macam lion...

Ada org kata aku purposely letak gel..

Tp apakan daya.. itu mmg rambut syafi yg original.. kalau panjang mmg dia akan tercacak cam gambar ni..

aku pon dh rimas tgk.. tp anak aku sorang ni sgt tidak suka potong rambut. gerenti melalak cam nak kena sembelih. ada petua tak nak kasi dia suka potong rambut?? 

4 Responses so far.

  1. Aleyn says:

    Comel jer....x potong pun ok apa

  2. adda says:

    mana boleh tak potong aleyn, kang jadi lion king sapa nk tanggung huhuu

  3. realiti.. says:

    biasalah..sye dlu time dak2..mmg rambut tercacak camnie..xtau lh mmg rambut time dak2 mcm nie kot..petua nk kasi die potong rmbt..puji die smp die rse kalu potong rmbt tu mmg die akan nmpk lagi smart..nnt ramai yg ske die..n mcm2..

  4. yangbaik says:

    comelnya,
    ala sama jer cam alif dulu2.... menjerit satu taman dengar... ingat kena dera... sudahnya ayah dia bawa kekedai bagi dia tengok ayah gunting rambut dulu.... pastu... nangis jugak...tapi skrg dah okeh...

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 370000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..