Header Ads

test

Nak dengar berita sedih tak?

Hari ini, semua org bergumbira..

hari ini, semua org duk umah bermain dgn anak ..

hari ini, semua org boleh lepak umah n rehat2..

tapi aku... aku.....

--

--

--

aku kejeee !!!!! uwaaaa....

10 comments:

  1. ahha rilex2...jom kita keje sama2 sambil BW..hehe

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. sedih giler cerita ni.. adeh2..

    tapi takpe.. saya ucapkan selamat bekerja.. lalala~

    ReplyDelete
  3. kite sama!!
    jom nanes sama2..
    uwaaaaaaaaaaaaaaaa.........

    ReplyDelete
  4. jgn la sedih...esok boleh cutikan. macam akak ni cuti pun macam tak ada makna, en. abah kena outstation, melepak jela kami kat umah, anak2 merungut nak kluar jln2, akak malas nak layan selagi en. abah tak balik. tak berani nak g shopping complex tanpa pemantauan en. abah...mcm2 mende boleh jadik sekarang ni..bahaya

    ReplyDelete
  5. aik.. nape kene keje.. dorang byr gaji triple tak.. huhhuh cian kak adda.. byk bersabar yerk.. senyum² selalu :)

    ReplyDelete
  6. huhu..aku pun bersedih ni..xdpt balik kg. duet tadak..huwaaa

    ReplyDelete
  7. sedey nya...
    ngee~
    sabar yekk..
    :)


    http://asfzlily.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. huhuu.. byk jugak kisah sedey u ol yek.. yg cuti nak balik kg tak dpt tadak duit huhuu.. sgt sadis ko mr bang miji..

    mamasyaza pun sedey gak.. tak kak dpt duk umah dgn anak2 tu pun dah satu nikmat tau

    takde nye dpt tripale pay.. esok sabtu mmg hari bekerja saya pon huhuhuu.. tp mintak cuti gak sebab nk tgk adik konvo.. takpe keje tetap keje, blogwalk tetap blogwalk huhuu

    ReplyDelete
  9. kerja apa ek org lain cuti kita kerja..selamat berkerja di hari tak berkerja :-)

    ReplyDelete
  10. sabor jelh....kesiannnn...

    ReplyDelete

Words of wisdom