Thursday, May 6, 2010

Kat klinik tadik

Alhamdulillah syafi dh makin ok.. kat klinik tadi kan, syafi really make mama proud.. kan tadi aku cier yg dia takut doc kan. tp tadik nampak sgt dia braved himself & trying so much to overcome it. mungkin sebab doc tu baik n lembut st2 kot. tp dia ok.. suruh bukak mulut, dia bukak.. nak check dada guna stetoskop, dia diam.. pastu nak masuk ubat montot, w/pun dia nangis masa nak barin tu tapi lepastu ddiam.. tadik kena gas jugak.. memula dia nampak gas tu dia terus nangis tau. tapi lepas pujuk2 dia gberanikan diri gak. alhamdulillah w/pun kejap nangis, kejap dia.. api proses tu mudah ajer.. kahak pun terus kurang.. alhamdulillah..

masa nak keluar klinik, dia siap babai kat setiap org kat situ. ececeh.. macam artis la pulok

lepas balik dari klinik aku masakkan bubur utk dia.. sambil basul botol susu dia.. bila aku masuk dalam bilik semula dgn bawak ubat.. dia dah

v

v

v

v

T I D O..

mcm nilah rupanye sekarang..

pesanan utk syafi --> mama really proud of you, dear.. mama nak gi keje ni.. take care yek.. ilove u forever..

15 Responses so far.

  1. kesiannya...nmpk xbermaya je..

  2. Siti says:

    alahai.....bagusnya.....syafi nampak comei jer masa tidur

  3. kesiannyer syafi...semoga cepat sembuh ye sayang....take care 7 jangan lupe makan ubat...nanti dah sihat mama bawak pi jenjalan kat taman k

  4. maszmadi says:

    cian syafi yerk, aisha pon bru baik dr btuk n seseme smpai kn msuk gas cam syafi gak, smpai skrg kn abiskan uba asma yg dr. bg, ubat preventing, k syafi, mkn ubat yerk biar cpt baik..

  5. Noy says:

    get well soon, darling...aunti noy loves u dearly

  6. RaMa2UnGU says:

    alolo..comelnye dia...sian dia batuk ek...

    moga syafi cpt sihat yer...

  7. cumilnya...
    hope cepat sembuh yer..

  8. hajarus says:

    ala siannyer kat syafi... moga syafi cepat sembuh yer sayang... walau nampak cam lemah jer tp syafi tetap nampak comel.... :)

  9. Aleyn says:

    Shafi dah beransur pulih yer, Alhamdulillah..

    Risau tol kalau anak2 demam kan

  10. nza says:

    good boy la syafi nie.....

  11. comeynya..:)
    semaoga cpat sehat:)

  12. adda says:

    thanks atas keprihatinan kawan2 sumer. alhamdulillah. w/pun still batuk tp ada kurang jugak la.. mmg risau kan kalau anak sakit2 mcm ni? pagi2 tadik stil muntah gak. mintak2 dia cepat sembuh.. skrg ni dah le tgh musim kan

  13. alahai siannya tgk dia tido adda. memang nampak tak sihat. Kalau tina pulak yang batuk, bukan sebab kahak tapi sebab hingus tak keluar..berkumpul dibelakang hidung, bila baring waktu malam hingus meleleh ke tekak, buat tekak gatal..tina batu2 & burrr...muntah..

    syafi lain pulak citernya. Anyway sian sgt..cepat sembuh ye syafi..

  14. adda says:

    nampak ye tak sihat dia tu? semalam dia tidur almost satu hari you.. biar dia rest puas2..

    thanks tinie. tinie doter tido pn mesti cumil gak hehe

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 370000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..