Header Ads

test

Babai syafi, babai ayah..

Babai syafi n ayah.. mama nak gi kursus ni..
jangan nakal2 tau.. kul 7.45 nak berangkat dah ni...
azam gi kursus ni nak main puas2 biar release tension hahaha..
pastu nak makan puas2 gak hua hua hua..
pastu nak tido n rehat dari tugas as a mommy utk 3 hari..
boleh gituh.. harap2 epas balik nanti refresh sudah diri aku ini hehe..

mlm tadi berborak dgn syafi.. aku bgtau yg esok mlm aku takde umah. aku tak balik umah .. dia jawab "mama balik laa.." huhuuu

5 comments:

  1. slamat brkursus..sskali cuti dr t.jawab....

    ReplyDelete
  2. selamat berkursus, yup kita pun memang patut manjakan diri kita...pegi berkursus sambil rehatkan badan, makan makanan yg sedap2..relaxkan minda...pastu baru freshhh...segar bugarr

    ReplyDelete
  3. alaa...kesian syafi...dah rindu kat mamanyer..

    ReplyDelete
  4. uih.. akhirnya kursus dh tamat semalam.. hasilnya.. syafi ok jer.. sesekali teringatkan mama dia. bila call tanya "bila mama balik?" hehe cute kan..

    ReplyDelete

Words of wisdom