Adoi sakit kepala - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad

Leaderboard

Monday, May 3, 2010

Adoi sakit kepala

berdenyut2 pala aku ni. semalam terpaksa tidur lambat sket. satu, sebab cuaca tsgt panas, kedua, anak bujang aku tak membenarkan aku tidur huhuu.. semalam syafi dh terlebih tidur (12 jam tidur malam, pastu tambah 2 jam lagi tidur siang).. bila dh malam terus dia xdpt tidur.. bila dia x dpt tidur, dgn aku skali x boleh tidur. aci tak? ni tgh ngantuk tahap gaban..

semalam, zai kulim ada tinggal jejak bgtau aku menang ole2 dari melaka.. wow, rezki ni.. tima kasih zai kulim yek.. kalau nak tau lebih lanjut klik sini http://mylittleone-danish.blogspot.com/. thanks ye mama danish.. nanti i email detail.. ok , nak bersiap ni

11 comments:

  1. samalah mcm kat sini, panas sgt...kalo hujan ckit2 lagila panas, nak tdo mlm pun susah, asik terjaga ja

    ReplyDelete
  2. tu la mamasyaza. bangun tido badan melekit yg amat. almaklumlah tidur pun takde aircong. ni tgh berkira2 nak masukkan aircond ni.. tgh fikir lagi

    ReplyDelete
  3. skrang mmg la..cuaca panas y amat.. dgn kejenyer..slalu gak naik tension..sakit kpala.. n skrang pon,dpt rasakan hari2 blalu cpt sgt.. tido mlm belum puas dh siang.. mybe matahari makin k barat.. takut fikirkan tu...

    **lya pon perasan nama adda menang GA tu..tahniah yer...

    ReplyDelete
  4. moga cepat sembuh yer adda

    ReplyDelete
  5. kesiannya...take care ok..panazzzz sgt la skrg....

    ReplyDelete
  6. aci ke tak aci ke??..mmg dah terpaksa le temankan anak2 kita memain tgh2 mlm..time nak bangun pagi bersiap ke keje..mmg ngantuk giler le kan??...huhuhu...sabor je le ye..huhuhu....

    ReplyDelete
  7. Congrats!
    Skg ni memang panas, nak tido lena pun susah.

    ReplyDelete
  8. maybe the weather,adda..

    orrrr......maybe ader mini Adda kot...Aminnnn

    ReplyDelete
  9. salam,
    apasal tajuk entri ni ada link ngan entry aye ... hah

    ReplyDelete
  10. mmg cuaca skrg panas kan. mcm penyakit ada. noy, hihi mini adda lom ada lagik. insya allah bila tiba masanye nak gak mini adda sorang hehe

    ReplyDelete

Words of wisdom