Monday, May 3, 2010

Adoi sakit kepala

berdenyut2 pala aku ni. semalam terpaksa tidur lambat sket. satu, sebab cuaca tsgt panas, kedua, anak bujang aku tak membenarkan aku tidur huhuu.. semalam syafi dh terlebih tidur (12 jam tidur malam, pastu tambah 2 jam lagi tidur siang).. bila dh malam terus dia xdpt tidur.. bila dia x dpt tidur, dgn aku skali x boleh tidur. aci tak? ni tgh ngantuk tahap gaban..

semalam, zai kulim ada tinggal jejak bgtau aku menang ole2 dari melaka.. wow, rezki ni.. tima kasih zai kulim yek.. kalau nak tau lebih lanjut klik sini http://mylittleone-danish.blogspot.com/. thanks ye mama danish.. nanti i email detail.. ok , nak bersiap ni

11 Responses so far.

  1. MAMASYAZA says:

    samalah mcm kat sini, panas sgt...kalo hujan ckit2 lagila panas, nak tdo mlm pun susah, asik terjaga ja

  2. adda says:

    tu la mamasyaza. bangun tido badan melekit yg amat. almaklumlah tidur pun takde aircong. ni tgh berkira2 nak masukkan aircond ni.. tgh fikir lagi

  3. LYaFRINA says:

    skrang mmg la..cuaca panas y amat.. dgn kejenyer..slalu gak naik tension..sakit kpala.. n skrang pon,dpt rasakan hari2 blalu cpt sgt.. tido mlm belum puas dh siang.. mybe matahari makin k barat.. takut fikirkan tu...

    **lya pon perasan nama adda menang GA tu..tahniah yer...

  4. Siti says:

    moga cepat sembuh yer adda

  5. nza says:

    kesiannya...take care ok..panazzzz sgt la skrg....

  6. aci ke tak aci ke??..mmg dah terpaksa le temankan anak2 kita memain tgh2 mlm..time nak bangun pagi bersiap ke keje..mmg ngantuk giler le kan??...huhuhu...sabor je le ye..huhuhu....

  7. grecek says:

    thanx infonya kawan

  8. Congrats!
    Skg ni memang panas, nak tido lena pun susah.

  9. Noy says:

    maybe the weather,adda..

    orrrr......maybe ader mini Adda kot...Aminnnn

  10. yangbaik says:

    salam,
    apasal tajuk entri ni ada link ngan entry aye ... hah

  11. adda says:

    mmg cuaca skrg panas kan. mcm penyakit ada. noy, hihi mini adda lom ada lagik. insya allah bila tiba masanye nak gak mini adda sorang hehe

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 370000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..