Thursday, February 18, 2010

Hadiah dari Ieda

haa.. ini satu lagik entry tertangguh. first of all, nak minta maap dgn ieda [http://iedaluvsham.blogspot.com/] sebab lambat publish entry hadiah nih.. agaknye rezki awal taun, dpt hadiah dari adik ieda yg lawo ni sempena jadik top commentor gak. tak sangka jugak sebab aku dh jarang blogwalk kt blog kengkawan. almaklumlah masa tu tgh sibuk ber kebun kt fesbuk tuh.. apapun tima kasih ye ieda. akak suke sgt hadiah ni..


ini lah hadiahnye.. kipas tu masa balik kg arituh syafi dh rasmikan. sebab cuaca teramat panas, maka berkipas lah kami anak beranak dlm keta. byk membantu kipas ieda ni.. pastu ada 2 keychain dari bandung. hmm.. memang sonot. aku mmg kumpul keychain dari kengkawan yg melawat oversea. boleh tambah koleksi, lagi satu tu yg lembu comel tu, dalam dia aa shower gel (betul ke ieda shower gel?) mmg wangi sgt. lum pakai lagik sebab nk confirmkan dgn ieda betul ke tu shower gel.. thanke byk2 ye ieda.. muaahh.. muah..

5 Responses so far.

  1. ehehe! harap akak suke :) yup 2 shower gel, leh syafi comei mandi wangi2 ngan tuh, ehehe! :)

  2. waaa murah rejeki asyik dpt hadiah:)

  3. wah bestnyer dapat banyak hadiah...nenti leh la jadi top komen kat blog kiter...leh kiter bagi hadiah plak

  4. nza says:

    wah, dpt gift lagi ye.......sronok.

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors