Header Ads

test

Syafi lagik

Nak update lg ttg syafi. skrg ni dia xnak tido dgn kitaorg (my hubby n me). selama ni kotaorg tido atas katil yg sama. tp sejak lebih kurang sebulan lalu dia lebih selesa tidur kat tilam yg aku bentang sebelah katil kitaorg. kekadang tu asalnye tido atas katil.. tp bila aku abgn pagi aleh2 dah ada kat tilam dia tu. agaknye dia nk privasi kut..

satu lagi, dia ni skrg sgt suka "berkemas". ni yg selalu buat aku naik angin.. isy.. selalu gak kena marah.. bila kena marah tu mulalah merajuk plak. ayoyo

6 comments:

  1. suke berkemas? xpaham.. mengemas ker?

    ReplyDelete
  2. bes nyer.....
    anak2 aku sume tido berbantal lengan aku lg... tggu diorg dh btl lena.. baru aku blh tukar posing...

    ReplyDelete
  3. RASH, BERKEMAS TU LAWANAN DIA hehe.. maksudnye kuat buat sepah lee.. suka sgt sepahkan barang aku pn pening haha..

    kakngah.. wah manja anak kakngah.. syafi tak suka kite peluk2 sgt

    ReplyDelete
  4. haih.... mau dia tido camtu takpe gak..
    anak teman asek nak nyelit tengah2 jea...

    haih..... payah.

    ReplyDelete
  5. haha... ank2 yang meningkat umur memang g2 kan? :D

    ReplyDelete
  6. 'berkemas' tu yang lomah lutut tu..
    poning2..
    haha~

    ReplyDelete

Words of wisdom