Thursday, December 31, 2009

Selamatt Tahun Baru 2010 & Selamat Umur Baru

Kawan-kawan semua, nak wish u ol semua

SELAMAT TAHUN BARU 2010.

Rasa cepat betul masa berlalu.. umur pn dh semakin lanjut nih hehe..
Seperti biasa bila tiba tahun baru maka, bertambah le umur aku SATU TAHUN LAGIK. Yes, i am 31 now. Perasaan dah menjejak 31 nih sebenarnye tak terasa apa. rasa seriau ada gak hehe.. semoga umur aku panjang dan rezki pun murah.. semoga kebahagian aku berkekalan dunia & akhirat.

aku juga berdoa semoga keluarga ku sentiasa dalam keadaan sihat dan berada dalam lindungan allah sepanjang masa.. aminn..

14 Responses so far.

  1. nza says:

    happy new year adda!!!TQVM krn xjemu utk menatap blog kak nza...
    Wah, ni bole tmbah ahli br..masa umo adda kak nza dh ada 3 org ank tau...hi.hi.hi...
    Jgn lupa tinggalkn add kt email kak nza ye....
    norzakiahabdullah@yahoo.com

  2. zieha says:

    Salam adda;
    All the best for this new year 2010
    lama tak dgr berita??..rindulah..hehehe

  3. Mrs. Adz says:

    hepi new year gak adda..haah la,umur makin bertambah ni..nak remaja semula boleh tak??hihii

  4. pnjg umo murah rezeki sihat tubuh bdn hndaknya...=)

  5. hepi new year kak !
    jgn takut dgn umur yea...age is nothing,it's just a number ;)

  6. adda says:

    thanks u ol. kalau dh tua tu mmg tua gak. kalau nak remaja semula mmg tak boleh. tapi kalau setakat nak meremajakan jiwa boleh la kui kui

  7. Rozita says:

    hepi birthday adak...ingat tak lagi kita celebrate reramai masa kat sekolah dulu..best kan...siap tempah kek coklat mak add lg tu..puas aku korek2 gambor masa tu x jumpa la..ko ada simpan lg tak?

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors