Tuesday, December 1, 2009

Layan video terbaru syafi

video

inilah the joy of my heart.. gembira sgt tgk perkembangan syafi sekarang ni.. tak sangka dia yg dah besar panjang ni sekejap aje membesar.. dulu2 kecik ajer.. dukung lama2 pun takde hal.. sekarang ni kalau minta dukung mmg aku mengeluh sket.. mak aii, kalah guni beras ni.. ayoyo..

yg paling tak tahan nyer, syafi skrg mmg sgt M A N J A dgn aku.. dgn ayahnye tak berapa sangat. effect nyer besar gak. kalau pegi jenjalan mesti minta aku dukung.. skrg ni mmg kitaorg dh jarang sangat pakai stroller (syafi bukan nak duk diam dalam tu pun). ayoyo macam mana ni.. penat yg teramat.. kalau dpt turun kilo bagus gak nih.. hehehe

4 Responses so far.

  1. Rozita says:

    hehe..teruk ko adak..sama cam hakimi...manja dgn aku? tak la sangat tp bila jln mesti nak aku dukung...ko tau nape? hehehe..sbb ummi dia kalau jejalan banyak tempat noo nak berenti...kalau ayah..jalan je terus...hahaha...anak pun tau ye..

  2. heeee...syafi bagi peluang kat mama dia turun kilo tu...tapi yg pastinya..mesti lenguh lengan kan???...heee...sabor je le...wat anak tersayang, apa2 pun mama sanggup berkorban....

  3. nza says:

    mmg ank2 lelaki gamaknya manja dgn ibu...keempat2 ank pompuan kak nza manja dgn ayah ttp farouk mmg manja dgn akak.....

  4. adda says:

    hehe.. abis la aku ieta..

    shila, amin.. amin.. ok gak dpt turun 5 kilo ker (hajat besar tu)

    kak nza, ye ke camtu? kalau camtu nak anak pompuan la plak lepas nih hehehe.. biar ayah dia merasa plak

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors