Wednesday, November 4, 2009

Minta Tolong

Memandangkan ramai kawan blogger kat sini adalah guru, aku nak minta tolong sesapa yg kenal guru pusat sumber di sekolah korang.. sebab kitaorg nak wat promosi majalah e-baca kat sekolah tu.. best tu tau.. so, kepada sesapa yg kenal guru pusat sumber sekolah rendah memana sila bagi no contact diorang yek.. tenkiu..

7 Responses so far.

  1. ♥ kalau sekolah menengah bolehlah kak wa carikan tapi Adda nak sekolah rendah kan?

  2. nza says:

    ha...ni dia GPM sk rendah dh dtg...nnti adda bolh terjah blog GPM Kak nza kt http://pssskparitkasan.blogspot.com
    kt ctu umah ke 2 daku...hu.hu.hu...

  3. nornilia says:

    saya no tel dorang x der...tapi no tel sekolah aderla...blh la tel sekolah..89431575...sk taman universiti

  4. aisey adda...kita bkn guru..kita penjual setem..ekeke;p

  5. Mrs. Adz says:

    ko nak sekolah rendah ke menengah..tapi aku area jb

  6. adda says:

    ibu emy efy eqy & kay..
    mmg nk sek rendah.. kalau xde takpe ar.. ni sekadar nk membantu rakan saje hehe..

    ailin, n kak nza.. kalau boleh nk no hp cikgu tu.. no sekolah mmg ada tp editor tu kata susah nk carik guru pusat sumber kalau dpt no hp lg senang beliau nk berurusan..

    suziey.. wow penjual setem ar? mmg byk koleksi kan.. nanti nk carik setem leh la carik suziey aje

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors