Header Ads

test

Minta Tolong

Memandangkan ramai kawan blogger kat sini adalah guru, aku nak minta tolong sesapa yg kenal guru pusat sumber di sekolah korang.. sebab kitaorg nak wat promosi majalah e-baca kat sekolah tu.. best tu tau.. so, kepada sesapa yg kenal guru pusat sumber sekolah rendah memana sila bagi no contact diorang yek.. tenkiu..

7 comments:

  1. ♥ kalau sekolah menengah bolehlah kak wa carikan tapi Adda nak sekolah rendah kan?

    ReplyDelete
  2. ha...ni dia GPM sk rendah dh dtg...nnti adda bolh terjah blog GPM Kak nza kt http://pssskparitkasan.blogspot.com
    kt ctu umah ke 2 daku...hu.hu.hu...

    ReplyDelete
  3. saya no tel dorang x der...tapi no tel sekolah aderla...blh la tel sekolah..89431575...sk taman universiti

    ReplyDelete
  4. aisey adda...kita bkn guru..kita penjual setem..ekeke;p

    ReplyDelete
  5. ko nak sekolah rendah ke menengah..tapi aku area jb

    ReplyDelete
  6. ibu emy efy eqy & kay..
    mmg nk sek rendah.. kalau xde takpe ar.. ni sekadar nk membantu rakan saje hehe..

    ailin, n kak nza.. kalau boleh nk no hp cikgu tu.. no sekolah mmg ada tp editor tu kata susah nk carik guru pusat sumber kalau dpt no hp lg senang beliau nk berurusan..

    suziey.. wow penjual setem ar? mmg byk koleksi kan.. nanti nk carik setem leh la carik suziey aje

    ReplyDelete

Words of wisdom