Monday, November 9, 2009

Inas Birthday Party

Semalam kami sekeluarga pegi kat Flamingo by the lake ampang.. x-schoolmate aku wat besday party utk anak dia Inas.. bayangkan dah 13 taun tak jumpa nih.. yg bestnyer dpt jmpa schoolmate lain kat sini.. thanks zila, kawan ku yg semakin lawa skrg nih.. kalau bukan sebab ko takde nyer kami nak bergather kat sini, ye tak? mmg purata semua tak penah jmpa sejak lepas spm.. padahal duk dekat2 ajer.. takde la jauh benar pun..

pak badut pun ada weh.. seronok betul budak2 tuh..
yg baju merah tu la tuan rumah.. bersama little mickey mouse, Inas.. theme besday party kali ni mickey mouse tau.. sambil2 tu bergambar dgn kengkawan lain gak..

time tgh nak potong kek.. syafi pn ada geng baru tuh

sessi bergambar dgn rakan2.. tak sangka dolu2 duk asrama memasing dengan perangai tersendiri n kenakalan tersendiri.. tak sangka memasing dh jadik mak budak la nih.. hehe.. best betul dpt jmpa semula camnih..


masa nak balik umah, sepanjang perjalanan cuaca cam ni.. pastu cuba peratikan cahaya matahari tuh.. subhanallah..

5 Responses so far.

  1. nza says:

    wah..meriah sungguh besdy party tu....

  2. part berjumpe ngn rakan2 skola yg paling besh kan. ni pon kitorang tgh plan nk reuniom gak ngn budak2skola + bdk2 u..skali skala jumpe ngan kwn lame mmg happening...=D

  3. MaMaSyAzA says:

    bestkan bila dpt jumpa kwn yg dah bertaun tak jumpa..trus rasa rindu pd kenangan lama..meriah suasana..jumpa semula masing2 dah ada anak...wajah masing2 pun dah bertukar...penuh keibuan..

  4. waaaa lps 13 thun xjmpa dpt jmpa balik..msti sonot..
    hmm tantek la gbr matahari tu..unikpancaran dia

  5. adda says:

    tu laa mmg seronot jmpa kengkawan lama.. so, jom ar kite jmpa kengkawan lama.. mmg mengimbau kenangan zaman remaja dolu2.. skrg memasing dh keibuan padahal dulu2 ada yg kasar mcm lelaki..

    gambar matahari tuh guna kamera cikai jer.. kalau guna dslr suziey mesti lagi power

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors