Header Ads

test

Pergi beraye kat umah fara adura..

Tadik aku pergi beraye kt umah fara.. sgt best dpt jmpa2.. nk jmpa kt muar arituh nampaknyer tak terlaksana.. semuanye bz dgn hal memasing.. aku plak asyik x bwk tepon ajer.. ye la pakai baju kurung takde poket so malas nk usung hp sana sini. kang ilang plak..

sebenarnyer aku nk update citer raye ni.. tp masa x mangizinkan sebab mata aku ni dh separuh tertutup ni.. nanti lah aku update yek.. sementara itu, layan video syafi n sofea tgh main masa kitaorg gather kt jm beriani arituh.. layann.. diorang dh geng tuh..

video

6 comments:

  1. ala cutenya diorg berdua ni main..suka la tu sebab dah ade kawan..ish kangsampai ke besar berkawan lagi bestkan..mak sama mak pun berkawan..

    ReplyDelete
  2. comel jer lah diorng berdua nie...lari sana lari sini..kamceng erk diorng berdua nie..cam gak mama diorng...

    ReplyDelete
  3. dh jupe geng sebaya apa lg. Bebudk cpt je brkawan....

    ReplyDelete
  4. bila nak dtg umah noy ni...hehehe

    ReplyDelete
  5. waaa beraya umah fara..bile nk beraya umah kita ..ekekek:p

    ReplyDelete
  6. tu la dh mak berkawan anak pun berkawan skali hehe.. noy, kena sponsor tiket nih hahaha

    suziey, kalau ada jmputan boleh ajer ekekke

    ReplyDelete

Words of wisdom