Saturday, October 31, 2009

Perbualan yg amat syahdu huk huk..

Masa: 8.30 malam
Lokasi: Restoran Serai, Shah Alam

Al-kisah..
sedang kami menunggu makanan sampai.. aku tgh layan syafi main2 dlm restoran..

tetiba abah (bapa mertua ku) datang kat aku..

Abah: Adda, sini kejap..

Aku: Ada apa abah?

Abah: Abah nak tanya sket. Adda p*kn*n eh?

Aku: Isy.. mana de? (sambil muka berkerut2.. "makcik" aku baru je balik.. takkan le terpe*n*n plak??)

Abah: Abah ni asyik lapar ajer sejak kebelakangan ni.. biasa kalau camni ada org p**nen..

Aku: Iye ajer abah ni..

Kuang.. kuang..

kuang..

korang rasa kan.. apakah mesej disebalik perbualan ini?

1) Aku ni gemuk benar ker?
2) Betul ke perut lapar tanda org pe**en?
3) kuang.. kuang.. kuang..

14 Responses so far.

  1. tanda awl2 agknye tu mama syafi...mane tau bln dpn ni masin mulut ayah mama syafi..syafi dpt adik....aminnnn

  2. MRS. K says:

    amin utk komen di atas..hehhee..

  3. Mrs. Adz says:

    klakar gak aku baca..mungkin la kot adda

  4. Nurhayati says:

    hihihi 1st time ni rasanye FIL tanye pregnant.. slalunye kalau nak tanye pun perempuan kan.. sweet je rasa hihihi

  5. MaMaSyAzA says:

    arwah fil akak pun penah tanya...akak preggy ke tak pasal dia nampak akak gemokssss....

  6. hehhe..xkisah la adda..ape pn makna disebalik..yg sy tau mknanya abah adda nk soh adda bg cucu lagi kot..ekekk:P

  7. adda says:

    hua hua hua.. tima kasih atas komen membina korang.. aminn.. kalau ada rezki ku terima ajer.. ada plan gak tp bukan masa terdekat ni hihii... malu oo bapa mertua tanya.. nampak sgt dh gemuk banget..

    apapun fikir positif la kan

  8. owh..my FIL belum pernah lg tny camni..^_^

    mgkn kot dia nmpk adda bnyk makan, nmpk cam pelik pd pndgn mata dia^_^

  9. alhamdulillah. mudah-mudahan benarlah apa yang disangka...

  10. adda says:

    hiks.. agaknye arituh dia ada nampak saya pakai baju maxi kot.. rasanye laa.. insya allah taun depan ada plan.. doakan yek

  11. ada hikmah disebaliknyee.. mana tau... :wink: :wink:

  12. adda says:

    hehe.. ye la kan anil.. mana la tau.. FIL dh terbau awal2 ke hihihi

  13. ahakss...
    pd pndpat sy la..somi akk tingin nak bebi lagi tuh...
    jgn lah hampakan dier..hehe!

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors